Lakus Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har 2.5mbps, men i følge linjetest.no har jeg 1xx.mbps xD Det var alt som sto, og utifra det skulle vi andre gjette oss frem til hva han ville frem til med tråden sin :!: Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Høres ut som et svar på et eller annet, .. kunne være tatt ut fra en IRC-kanal.. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Synes emnetittelen til den tråden var enda bedre Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Tja, 2,5 millibits per second er ikke akkurat mye å skryte av. Er vel så lite at det faktisk ikke er noe som heter det. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Joda, det er fins det. Tror faktisk jeg har rundt 2,5 mbps xD Skal ringe nextgentel å oppgradere det asap. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Drep meg hvis jeg tar feil, men jeg tror poenget til andrull var at liten m er mili mens stor M er mega. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Stemmer det C₈H₁₀N₄O₂. Umulig å få noe mindre enn en bits (det minste er jo en enkelt bit), mens liten m står for milli, som da er 0,001 bit. Med andre ord er det ikke mulig å åpne så lav hastighet som 2,5 mbps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå