Gå til innhold

BK: Fluefiske i Akerselva

Anbefalte innlegg

Det sies at laksen har kommet tilbake til Akerselva. Denne karen tror ihvertfall på det.

1/640s, f/6.3, 141mm, ISO 200

Jeg liker måten jeg fanget snøret i lufta; men fungerer det for dere ?

Tom

PS. Dette bildet jeg tok på Crap Lens Day. Her brukte jeg en Tamron 70-300mm (som ikke skal være så crap som EF 55-200mm :hmm:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, hva gjør man ikke for å kunne late som man er på fisketur.

Det funker for meg. Skulle gjerne hatt buen på snøret i høyre billedkant helt klar, men det er ubetydelig. Det er et morsomt bilde som fanger situasjonen godt.

Skal til å selge en slik Tamron. Men den kan faktisk prestere akseptabelt i mye lys.

Lenke til kommentar
Det er et morsomt situasjonsbilde. For meg ser det ut som en lettere absurd handling, men de som bor i nærheten liker kanskje fisk som lyser av seg selv i mørket.

Akkurat den tanken slo meg også. Jeg mistenker at "fiskeren" mest var der for å trene på kastene sine; men det ble ihvertfall et brukbart bilde, så jeg kan ikke klage.

Tom

Lenke til kommentar

Morsom situasjon. Ikkje den plassen eg ville tatt med flugestanga, men det er vel kvar sin smak. Kunne kanskje tenkt meg litt softare bakgrunn, eller litt mindre fokus på den. Fått isolert fiskaren litt bedre. Men då ville kanskje også sena blitt litt vekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...