tomsi42 Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Det sies at laksen har kommet tilbake til Akerselva. Denne karen tror ihvertfall på det. 1/640s, f/6.3, 141mm, ISO 200 Jeg liker måten jeg fanget snøret i lufta; men fungerer det for dere ? Tom PS. Dette bildet jeg tok på Crap Lens Day. Her brukte jeg en Tamron 70-300mm (som ikke skal være så crap som EF 55-200mm ) Lenke til kommentar
andersj Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Tja, hva gjør man ikke for å kunne late som man er på fisketur. Det funker for meg. Skulle gjerne hatt buen på snøret i høyre billedkant helt klar, men det er ubetydelig. Det er et morsomt bilde som fanger situasjonen godt. Skal til å selge en slik Tamron. Men den kan faktisk prestere akseptabelt i mye lys. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Kjempeflott bilde det der, Tom. Flotte farger og fin veksling mellom lyse/mørke partier. Fint komponert også...bærer da ikke preg av crap-lens den der.. RandiA Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Det er et morsomt situasjonsbilde. For meg ser det ut som en lettere absurd handling, men de som bor i nærheten liker kanskje fisk som lyser av seg selv i mørket. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 Det er et morsomt situasjonsbilde. For meg ser det ut som en lettere absurd handling, men de som bor i nærheten liker kanskje fisk som lyser av seg selv i mørket. Akkurat den tanken slo meg også. Jeg mistenker at "fiskeren" mest var der for å trene på kastene sine; men det ble ihvertfall et brukbart bilde, så jeg kan ikke klage. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Rett sted til riktig tid. Du altså, ikke han. Endret 13. juni 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 fint bildet. noe som trekker ned er at bakgrunnen er mer i fokus enn mannen, men som sagt et fint bildet! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 14. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2008 Morsom situasjon. Ikkje den plassen eg ville tatt med flugestanga, men det er vel kvar sin smak. Kunne kanskje tenkt meg litt softare bakgrunn, eller litt mindre fokus på den. Fått isolert fiskaren litt bedre. Men då ville kanskje også sena blitt litt vekke. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 15. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2008 Fint bilde, trives godt med å se fluefiskere i aksjon. Og Akerselva har litt fisk, tas en haug vært år Både laks og sjøørret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå