Sonsol Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Min trofaste W810i begynner å bli litt sliten i kantene, og er ikke lenger i sin beste ungdom. Derfor er jeg på kikk etter en ny telefon, og har sjekket litt rundt på amobil og diverse butikker i nærheten. Mobilene som selges på de forskjellige butikkene har én av to ting til felles. Enten er de for dyre, eller så er de for stygge. Derfor har jeg intensivert min søken her på amobil i et håp om å finne en passende mobil. Problemet er det at enten så har amobil, eller produsentene, misforstått hvor det gjennomsnittlige brukernivået ligger. Hvor mange trenger egentlig et helt arsenal av ekstraprogrammer. Hvor ofte surfar man egentlig på internett på telefonen? Dette forumet er muligens ikke den rette plassen å spørre, men generelt tror jeg svaret vil være bortimot aldri. Jeg tror jeg er ganske gjennomsnittlig når det gjelder bruk av mobil. Jeg ringer, jeg sender meldinger, og av og til tar jeg bilder eller hører på musikk. Videre ønsker jeg selvfølgelig at telefonen min skal være pen å se på, og at den har dugelig med batteritid. Jeg ønsker heller ikke at telefonen skal være så dyr å kjøpe. Dette tror jeg også er hva de fleste ønsker av en telefon. Derfor er det merkelig at det ikke skal være én telefon som begrenser seg til disse kriteriene. I allefall etter hva jeg har funnet ut. Det finnes jo endel designtelefoner, men disse er som regel dyre. Ellers så finnes det utallige telefoner som enten er greie, men stygge eller kjedelige/normale, eller med en hel masse funskjoner og tulliball, og dyre. Er det noen som vet om noen stilrene, billige telefoner med god batteritid? I tillegg har jeg to tips til amobils journalister. 1: Gi en karakter for den gjennomsnittlige bruker, og en for den proffesjonelle. 2: Skriv tydelig hvordan det er å skrive SMS med mobilene dere tester. Da tenker jeg på hvor gode ordbokfunksjonene er. Mvh. Sondre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå