Pasient Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Ting må lines! De bare må!! Feks, når jeg er og handler.. Jeg HATER og se at folk bare hiver oppi alt de har i kurven, som en stor haug eller whatever. Ting må se bra ut "samlebåndet". Husker ikke hva det het, men dere skjønner. Ting legges på, en etter en, i tur og orden. Pen lining. Slik, MÅ, det, VÆRE! Volumet på anlegget i bilen kan senkes eller økes med 5 hakk. 5 - 10 - 15 - 20 osv. Og om jeg ser en Toyota Yaris Verso, MÅ jeg kjøre forbi den. Er ikke akkurat en tvangstanke, er mer det at selve bilen i seg selv er så stygg at jeg føler for og ta livet av meg selv om jeg må se på den i mer enn 2 minutter. Endret 25. august 2008 av Pasient Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 hoho, passende nick du har "pasient" Jeg MÅ fylle bensin opp til et rundt tall.. aldri 348 kr, 463 kr osv.. nei, enten er det 200, 300, 400 ellers blir det KAOS!!! AAAAAAAAAAAAARGH ja, hele verden går under.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg også! 100 - 150 - 200, osv. Kan ikke ha noen stygge "uryddige" tall Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Akkurat det med å legge varene så de ser bra ut på samlebåndet er noe jeg også gjør. Men det fordi jeg selv har jobbet i kasse på en dagligvarebutikk, og vet hvor mye deiligere det er når alt kommer pent og pyntelig i riktig rekkefølge. For eksempel skal kartoner, flasker og bokser med drikke, mat eller annet først. Så kan man begynne med de tunge litt solide matvarene som pølsepakker, hamburgere etc. Også tunge grønnsaker/frukter skal på nå. Deretter kan man legge på mindre solide ting som salat, yoghurt-begre, egg og bær. Når jeg handler legger jeg alltid ting i den rekkefølgen, pent og pyntelig på båndet slik at kassedamen/kassemannen slipper å stresse med å plukke opp ting, og sortere. Folk som legger eggene først på båndet burde ta seg en bolle. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Volumet på Tv ALDRI på partall.. fy skam den er på odde tall. Skjekker Begge dørene (altan og hovedøra) Pissser alltid før jeg legger meg Skjekker alltid om naboene er oppe Bruker Alldri firefox, men explorer. må smårydde på bordet før jeg tar meg mat Ingen tunge i lommene. mobil, kortholder... Endret 10. september 2008 av Bmc Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 - Må ha vann før tannkrem, på tannbørsten. - Må tette nøkkelhullet på toalettet, før jeg dusjer. - Må ha mobilen i høyre bukselomme. - Må sjekke etter edderkopper før jeg legger meg. - Må spise frokost (hvis ikke, føler jeg at hele dagen er ødelagt). - Må skrive bokmål på forumer som dette. - Må sjekke klokka før jeg sovner. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 -Må sjekke ytterdøra før jeg legger meg -Må vite hvor mobilen er til en hver tid(har tatt meg selv i å bli stressa når jeg ikke finner den MENS jeg snakker i den med andre hånda) -Må sjekke klokka frø jeg sovner Ellers så har jeg komplett angst for edderkopper og slanger, samt små/innesperrede plasser. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Alltid volumet på tv-en i oddetall, Biter negler (egentlig en dårlig vane), Har problemer med å gå på kjøpesentre eller evt. byen uten å ha noen med meg (lettere sosial angst), og må alltid ha forumkommentarene mine satt opp på denne måten som jeg gjør nå, eller så er det totalt krise! EDIT: Åja! Jeg må også alltid sjekke klokka før jeg legger meg til å sove. Endret 14. september 2008 av Det Brutale Maskineri Lenke til kommentar
Shanara Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Fobier: Småkryp & elefanter være i sammen med alt for mange folk. Små rom må vaske hendene ganske ofte -serlig ute Går aldri andre trappetrinn sjekker kaffitrakteren ørten ganger dagelig (kontakt) Sjekke at døra er låst Må vaske vasken etter bruk sikkert flere også men kommer ikke på. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 må være kjipt å vaske vasken etter bruk når du vasker hendene så ofte Lenke til kommentar
Gomsy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Mat som er gått ut av dato er fint å unngå. Men jeg har fobi for melk som har 5 dager igjen og Veps og mordere! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har ikke lest noen som har min enda: Når jeg spiser må jeg alltid begynne å spise med høyre side av munnen,neste bit må være venstre,så høyre,så venstre osv og så må jeg alltid avslutte med høyre.Har hatt dette siden jeg var ganske liten av en eller annen grunn. "I hate my left side of my body" kanskje eller noe..hehe. Lenke til kommentar
Gomsy Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har ikke lest noen som har min enda: Når jeg spiser må jeg alltid begynne å spise med høyre side av munnen,neste bit må være venstre,så høyre,så venstre osv og så må jeg alltid avslutte med høyre.Har hatt dette siden jeg var ganske liten av en eller annen grunn. "I hate my left side of my body" kanskje eller noe..hehe. Hehe Jeg kom på en ting til, Bilder som henger skjevt Lenke til kommentar
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Store folkemengder er døden! Eller mindre mer intime steder (fester etc) hvor man ikke kjenner fler enn en eller to - iiik! Snakke i forsamlinger er også stress. Ellers er å line ting helt perfekt en mini-obsession ... Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Fobier: - Jenter med bart. - Jenter (BMI over 22) presset inn i miniskjørt fire nummer for små. - Jenter med adamseple. - Pensjonister i string. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Tror jeg har leppestift-fobi. Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 jeg klarer ikke å gå på streker. :/ dvs. bare hvis det er plass til foten, uten at den er nær noen av strekene på siden. men hvis det er et sted med små steiner går jeg helst rundt.. Lenke til kommentar
JimShorts Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) sgsg Endret 27. november 2008 av JimShorts Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Jeg har høydeskrekk. Og jeg må alltid stramme lårmusklene når jeg sitter i bil og kjører forbi snøstaker. (annenhvert lår, mellom snøstakene) Jeg må også være positivt innstilt til alt jeg gjør, noe som egentlig er en fordel. Ellers er det ikke så mye. Jo, jeg har Boitanofobi - Fobi mot å bli tvunget til å se menn konkurrere i kunstskøyteløp. Endret 21. september 2008 av Ballus Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Høydeskrekk. Mørkredd. Fobi mot store åpne plasser. Og så har jeg fobi mot å se båtmotorer e.l. under vann, jeg blir rett og slet vettskremt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå