Wakarimasen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Jeg sitter og biter meg på innsiden av munnen. River liksom av et tynt lag men begynner ikke å blø. Har gjort dette mens jeg har lest igjennom hele tråden. Og når jeg først begynner å bite må jeg bite av ALT det kan ikke være noen riller eller overganger. Pleier ofte å late som jeg driver med mobilen hvis jeg av en eller annen grunn står alene og andre er i nærheten. ALLE tall må være 5,10,15,20,25 osv. Hvis noen sier noe og jeg vet at det er noe de liker feks. snakker om en person eller forteller om en hendelse så irriterer jeg meg over hver gang de gjentar det for andre personer osv fordi de liker å snakke om det. Så irriterer jeg meg enda mer når jeg tar meg selv i å gjøre AKKURAT det samme. Paranoid er jeg også. Tenker alltid at noen ser på meg igjennom webkameraet. Noen ganger tenker jeg også at noen har satt opp skjulte kameraer i dusjen, på rommet mitt, på kjøkkenet osv for å sjekke om jeg gjør noe jeg ikke skal. EDIT: Har denne og! Og denne her tror jeg er virkelig unormal: Men jeg tenker inni hode når jeg fks gjør noe: Tenk at *en eller annen person jeg tenker på* ser hva du ser nå. Endret 3. april 2011 av UsedToBeSane Lenke til kommentar
slacky Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 (endret) Jeg har fobi for nåler, bare de som skal inn i kroppen min (også kaldt sprøyter)... brrr.. Nei de liker vi ikke Endret 12. mars 2012 av warpie Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Noen ganger tenker jeg også at noen har satt opp skjulte kameraer i dusjen, på rommet mitt, på kjøkkenet osv for å sjekke om jeg gjør noe jeg ikke skal. Jeg hadde den samme tanken da jeg var mindre! Sjekka ofte i sprekker og hull rundt omkring for å se om det lå gjemt små kameraer der. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) Haha, det med tall fikk meg til å minne meg på at jeg har en tolkning av hva slags kjønn hvert tall er, husker de 29 første enda. Og om de "ser" tynne ut, eller er lubne, feite, små, store, tøffe, pinglete etc. Stammer fra den kjedelige lange veien å gå hjem fra barneskolen. Ganske merkelig ting å sette seg. Haha, har noe lignende selv. Bare at det går på om tallene er "snille" eller "slemme".. og om de har en form (tror akkurat det går på formen på tallet). 2,4,5,8,9,10 f.eks er "snille" tall (ikke spør hvorfor..) mens 3,6 og 7 er slemme. 1 er nøytralt. - Jeg takler ikke sluk (baderoms-sluk, slike i dusjen f.eks). De freaker meg TOTALT ut. De er mørke, skumle, ekle og man vet ikke hva som skjuler seg nedi de. - Våte/klamme/fuktige ting er i mitt hodet skittent og ekkelt. Unngår å ta på våte ting som andre har tatt på, f.eks. håndkler. - Føtter. Behøver vel ikke si stort mer enn det. - Høyder. 5. steg på stigen er mer enn nok. - Skarpe ting nær øyne. - Drops eller ting som kan sette seg i halsen og kvele deg. Sikkert fordi det har skjedd meg. - Veldig ofte når jeg går alene, uten musikk på øret, så teller jeg hver skritt jeg tar.. tragiske greier. - STOR angst for alt som har med oppkast å gjøre. Enten å være kvalm selv eller at andre er kvalme eller kaster opp. - Offentlig transport. - .. og jeg kan sikkert ramse opp MYE mer, men det går vel mer under angst-lidselser og slikt. .. Nå hørtes jeg skikkelig normal ut. Endret 12. mars 2012 av Marte Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 5 ser da ut som et slemt tall Jeg synes mugg er kjempe ekkelt. kjempe kjempe kjempe kjempe kjempe ekkelt.ugh Jeg synes også at oppkast er forferdelig, men ikke så ille nå lenger som før. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Skal vi se... 1. Volum på TV, PC eller hva det måtte være må være delelig på fem. 2. Må sortere kortstokker etter å ha brukt dem. Ess øverst, legges i rekkefølgen hjerter, kløver, ruter, spar, slik at sparess er det som vises når man tar kortstokken ut. 3. Sorterer andre ting også, når det er et "åpenbart" system det kan sorteres i. 4. Kan ikke gå på linjene på fortauet. 5. Må gjøre en viftebevegelse med hånda når jeg går gjennom automatiske dører, slik at det ser ut som at jeg åpner den med The Force. Det er alt, tror jeg. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 jeg har fobi mot klistremerker, en gang i 4. klasse på barneskolen besvimte jeg da læreren satt et klistremerke på brystet mitt med navnet mitt Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Ser at flere her forveksler uvaner med «tvangstanker». Det er et vesentlig skille der. 1 Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Tvangstanker - ja. Jeg må alltid dobbeltsjekke ting jeg gjør siden jeg er redd for å bli straffet for feil. Jeg vet det høres utrolig ut, men det er denne tvangstanken jeg sliter med enkelte ganger. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Må rydde, rydde, vaske, vaske. Alt skal ligge i riktig rekkefølge og strategisk plassert. 1 Lenke til kommentar
Branneren Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 edderkopper og humler får meg til å klikke i vinkel edderkoppene har for mange bein og humlene er lumske humlene er alltid to Lenke til kommentar
KingInTheNorth Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Vet ikke om det er en tvangstanke akuratt, men når jeg drikker cola MÅ den være perfekt. Må være iskald rett fra kjøleskap, tar den og noen ganger litt i frysen for å gi den den ekstra kaldheten. Må og holde glasset skjevt for å få så lite som mulig skum ut når jeg tømmer. Liker og å ha alt organisert i alfabetisk rekkefølge, som filmer osv. Kan heller ikke la Donald pocketene mine ligge i u kronologisk rekkefølge, og deler mange av de som er nevnt her som at lyden på tv må være et rundt tall eller at alt må være symmetrisk. Endret 11. september 2012 av KingInTheNorth Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Volum på forskjellige greier må være partall,, minus 4 og 6, eller delelig med 5. Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Tvangstanker: Når jeg leser/skriver/ser på film/TV osv så har jeg en game i hodet der jeg strammer musklene i anklene og dytter tunga mot sidene i tennene på enten samme eller motsatt side. Ikke noe mål, bare en snål ting jeg gjør. Har og det at jeg aldri er sikker på at jeg har husket noe. Har flere ganger gått tilbake til jobb for å sjekke at jeg låste/slo på alarmen. Misset bussen til skolen fordi jeg ikke husket om jeg slo av ovnen. Osvosv. Fobier: De vanlige, tror jeg. Edderkopper, slanger og denslags. Animal Planet er mye skumlere enn de verste skrekkfilmene jeg har sett.. Endret 11. november 2012 av edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå