Flabba Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg MÅ hoppe når jeg skal trekke på meg bukser. Banker 9 ganger på korker og glass før jeg skal åpne. Fobi for føtter, masker og ballonger... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Må alltid ha noe og se på når jeg spiser! Mr Bean eller hva søren jeg har nedlastet... Big Bæng Terrori eller STG-Universe osv osv... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tapper alltid minimum tre ganger på en brusboks/ølboks før jeg skal åpne den. Jeg sjekker mobilen mange ganger i timen om tastelåsen er på. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg er nå litt spesiell. Jeg er redd for mørkt vann hvor det er djupt , tanker, store rør. Tvangstanker: laderen er litt ustabil på mobilen min , så jeg må alltid sjekke om den lader. Kun gå på dem hvite stripene på gangfeltet , hoppe over ett trappetrinn, rundetall. Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg er nå litt spesiell. Jeg er redd for mørkt vann hvor det er djupt , tanker, store rør. Tvangstanker: laderen er litt ustabil på mobilen min , så jeg må alltid sjekke om den lader. Kun gå på dem hvite stripene på gangfeltet , hoppe over ett trappetrinn, rundetall. Ikke for å være frekk, men jeg kjenner minst rundt 20 som har det akkurat slik Jeg er spessielt MØRKREDD. Det er som om det altid er noe som ser på meg fra mørket. Ellers lider jeg av lettere Klaustrofobi. Trange plasser får pulsen godt over hvile standarden. :3 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 høyder, men ikke høydene i seg selv, men falle fra høye høyder Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det jeg husker på i slengen: - Å bade faktisk Altid redd for at en hai eller et eller annet kommer ... Men å tenke på fakta hjelper - Slanger ! - Må altid gå på de hvite stripene på gangfelt - Går stort sett langs kanten av gangfeltet eller hvis det er feks firkanter i det, så må jeg gå annenvær. syns det skulle vert flatt uten mønster Lenke til kommentar
Aces Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg kan ikke tråkke på kumlokk. Og så har jeg en annen litt sær tvangstanke: Når jeg skrur av dusjen, kan jeg ikke la dråpene som drypper ned etter at jeg har skrudd av vannet treffe meg... Jaja, de gale har det godt! Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 En ting til. Tørs ikke ta håndbak etter å ha sett en film på Todaysbigfail.com ... Lenke til kommentar
tellicherry Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) borte... Endret 9. april 2011 av tellicherry Lenke til kommentar
christinahk Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg må alltid henge noe foran nøkkelhullet når jeg skal dusje Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg er homofob, litt høydeskrekk, redd for haier, removesner og dinosaurer, har også klaus Lenke til kommentar
MrAtlaz Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er redd for høyder og dypt mørkt vann. Kunne aldri ha tenkte meg å svømme der! En ting eg alltid gjør er å sjekke kjøleskapet når eg komme heim fra jobb, kanskje 3-4 ganger heilt uten grunn. Når eg skal hente eit glass i fra skapet vårt, så blåser eg alltid oppi det før eg har noe oppi det. Eg må ALLTID ha musikk når eg kjører i bilen. Skrur på cd spilleren heilt automatisk uten å tenke over det. Og når eg snakker med folk, så har eg alltid ein trang til å klø meg på haka, eller rundt i det området der. Trur det er det meste. Sikkert masse andre ting så eg ikkje har lagt merke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fobier: Smatting. Faen som jeg hater smatting! Mister helt appetitten når jeg hører folk gomle og smatte og spytte.. Tror jeg har arvet det av faren min også, mener å huske at han alltid klikka på broren min Tvangstanker: Snus etter noe form for mat er nødvendig. Headset skal alltid på når jeg sitter på den stasjonære, uansett om har har på lyd eller ikke. er så varmt og koselig med headsett Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg dusjer visst for ofte Har jeg fått høre.. Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg dusjer visst for ofte Har jeg fått høre.. MINST en gang hver dag? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg takler ikke å ha fjernkontroller "siktet" mot meg. Noen kompiser kødder ofte med det, mens noen tar det seriøst og fjerner fjernkontrollen med en gang hvis den peker mot meg. Hmm. Jeg har fortsatt denne fobien. Det som er rart, er at det ikke er noe problem med ipods, mobil og annet elektronisk som stråler. Kun fjernkontroller. Kan godt ha de rundt meg, men da kan ikke tuppen (som du peker på tven med) være mot meg. Den må ligge på siden eller motsatt fra tuppen. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har det samme, men det er med alt. På skolepulten min ligger hver eneste jævla blyant paralellt med hverandre. Bunnen på blyantene ligger på en rett linje. Akkurat det samme med fjernkontroller, iPod, mobiltelefoner, bøker og filmcover. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg dusjer visst for ofte Har jeg fått høre.. MINST en gang hver dag? Somregel 4, men det veksler mellom 2 og 5. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Har noen tvangstanker her og der. Av og til så har jeg den tvangstanken at jeg må fikse ting på bordet, slik at det står parallellt med alt annet. Gjelder også et teppe på gulvet for eksempel. Eller det som er mest vanlig; et bilde på veggen. Nesten hver gang jeg skal gå, så sjekker jeg alltid døra 1 - 2 ganger for å sjekke om den er låst. Kan og gjelde hyller, skap og kjøleskapet på kjøkkenet, eller evt. andre skap. Men mest utedøra. Iblandt så MÅ jeg skrive og forme teksten slik som dette. Hvis jeg har sendt et svar på et forum, og jeg ser jeg har skrevet en ting feil, (skrevet plse i stedet for pølse f.eks) så går jeg inn og retter den feilen med en gang. Kommer sikkert til å skjekke denne posten min et par ganger nå. Jeg har vel noe sosialangst. Alene i byen for eksempel er jeg ikke komfortabel. Kommer det en mann og spør hva klokka er, så skvetter jeg. Med venner derimot, føler jeg at jeg kan slappe av, og da går det fint. I løpet av posten jeg har skrevet nå, så har jeg lest gjennom hele posten ca. 3 ganger. EDIT: Jeg må alltid henge noe foran nøkkelhullet når jeg skal dusje tongue.gif Dette fikk meg til å komme på en til ting: Putter alltid en bit dopapir i nøkkelhullet før jeg dusjer... Endret 10. januar 2010 av JAR.ed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå