Smågal Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Snur jeg meg 360 grader en vei, må jeg snu meg 720 grader den andre veien, for så å snu meg 360 den opprinnelige veien igjen (sånn blir det balanse og "riktig"). Så jeg er generelt opptatt av balanse :S Hahaha, det er jammen meg det merkeligeste jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Eg er litt redd for klovner. Måske for att eg ble skremt av en klovn som barn da. Har ibland marerittet om klovner. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 -Må alltid plukke på klærne når jeg finner løse tråder -Må alltid sjekke hvert hjørne av taket før jeg sovner (The Grudge-related... brrr!) -Må alltid legge alt parallellt med hverandre -Når jeg er ute og går, prøver jeg alltid å nå den neste tingen foranmeg før en bil kommer (trær, bosspann, lyktestolper o.l) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Få vindusviskerne til å gå i rytme med musikken Lenke til kommentar
Kald Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Biter negler. Noen ganger såpass mye at jeg får sår og banner på at jeg aldri skal bite igjen.... Jeg sjekker alltid alle skap på kjøkkenet etter noe godt, selv om jeg vet at det ikke er noe der. Må alltid sjekke døren til soverommet når jeg er på kjøkkenet. Jeg dobbeltsjekker alltid komfyr, låser etc. Skrur ned lyden helt på pc'en når jeg går og legger meg. Akkurat som at noe skal begynne å spille midt på natten. Når jeg står i dusjen med ryggen til døren så tror jeg alltid at det er noe ekkelt som står bak meg. Gruer meg til å åpne øynene og snu meg rundt. Det er alt jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Da har vi noen ting til felles ^^ Jeg sjekker ikke alltid skapdørene, men hver gang jeg er på kjøkkenet må jeg se inn i kjøleskapet selv om jeg kjenner innholdet ut og inn. Og den følelsen med at er noen bak meg har jeg også... men ikke bare i dusjen. Når jeg er ute og går om kvelden (er sykt mørkeredd) føler jeg at jeg MÅ rekke døra innen en viss tid, ellers kommer noe til å skje fordi noen (eller noe) følger etter meg Er paranoid sånn Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Når jeg dusjer, og skal ta shampo, såpe o.l i hendene, skyller jeg alltid flasken grundig med vann. Aner ikke hvorfor, men gjør det alltid. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Eg er litt redd for klovner. Måske for att eg ble skremt av en klovn som barn da. Har ibland marerittet om klovner. Se filmen hos Youtube Ser den! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Når jeg dusjer, og skal ta shampo, såpe o.l i hendene, skyller jeg alltid flasken grundig med vann. Aner ikke hvorfor, men gjør det alltid. Det gjør jeg også! Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg har sosial-angst, telles det? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Eg er litt redd for klovner. Måske for att eg ble skremt av en klovn som barn da. Har ibland marerittet om klovner. Ser den! Sett! Den är otroligt hemsk må ja säga. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har en merkelig trang til å alltid måtte vite hva klokken er. Teller det som en tvangstanke? Lenke til kommentar
SpeekoN Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg kom på noe! Når jeg spiser mat som er opp-delt, eh. f.eks. ; Fisk /m poteter, så MÅ jeg spise Fisken først, for så å spise potetene. Om jeg skal ha mer en 2 poteter, må jeg spise litt fisk igjen. Jeg klarer ikke å blande ! o.O Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Hmm, husker ikke om jeg har skrevet her før eller ei. Har edderkoppfobi. Ikke sånn jentete "åååaaameeei så ekle edderkopper er" type greie, men jeg får seriøst pusteproblemer om jeg er i nærheten av en. Å se bilde av en er nesten like ille, selv om jeg VET at det ikke er farlig.. Bare å skrive ordet edderkopp gjør meg litt ille. Ellers tvangstanker? Jeg er nødt til å ta deodorant under venstre arm først, så høyre, så venstre igjen. Alltid. Hehe Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Överkom din fobi medelst rehabiliteringaterapi och vite krists heliga ord. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg må alltid si "Vær forsiktig" når jeg slipper ut katta eller en av bikkjene. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Snur jeg meg 360 grader en vei, må jeg snu meg 720 grader den andre veien, for så å snu meg 360 den opprinnelige veien igjen (sånn blir det balanse og "riktig"). Så jeg er generelt opptatt av balanse :S Har AKKURAT samme greiene, feks hvis jeg sitter på PCen og trykker pila til venstre, må jeg trykke høyre pil 2 ganger og 1 gang til venstre. Samme gjelder feks hvis jeg går rundt, og tråkker ekstra hardt med feks høyre bein, må jeg tråkke hardt 2 ganger med venstre og en gang til høyre. Så det blir balanse. Til tider tar det helt av, så jeg må feks trykke ←→→← så må jeg trykke →←←→, →←←→, for så å trykke ←→→← igjen, det blir dobbelt opp på en måte. Det trenger ikke nødvendigvis være piltaster, det kan være hva som helst, men det må gå opp i opp eller bli balansert som Goldshoten sier, og jeg blir helt SPRØ av det til tider. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Haha, samme her. Det verste er når jeg skal få opp lyden på mac'en. Først trykker jeg på lyd knappen 2 ganger, så må jeg trykke den ned 2 ganger igjen for balanse ´-_- Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Har Plagen av at hvis det er kaldt så kaster jeg hode rundt i 1 sec å så stopper jeg, ser akkurat ut som om noen skvetter, Har jo å en av de kraftikste sprøytefobiene legen min hadde sett. grunnen var vel at jeg tok 40 sprøyter på 2 mnd. så nå hvis det er ca 3 dager til jeg skal ta en sprøyte og jeg tenker på det, så svimer jeg av. og det kan skje hvor som helst, i byen feks. Litt dritt har også en uvane at jeg tygger på tunga Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Biter meg i leppa. Blir store stygge sår av sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå