itfolk Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei, Hvorfor endra Ap seg frå et revolusjonært til et sosialdemokratisk parti? Her er det et spørsmål som jeg lurer på litt har lest litt her og der men jeg tror det skal være noe stor bak dette! Takker for all type svar, men helst svar utfyllande. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har vi ikke en skole-del på diskusjon.no? Lenke til kommentar
itfolk Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Har vi ikke en skole-del på diskusjon.no? Har vi det? Men uansett det handler politik, den kan godt og være her syns jeg. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 http://no.wikipedia.org/wiki/Ap#1918.E2.80...on_til_revisjon Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Joda, men trådstarter er ute etter svaret på spørsmålet sitt fremfor å invitere til debatt. Du kunne jo for eksempel ha presentert de synspunktene du tror det kan debatteres rundt. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg har brukt politikk og samfunnsdelen til leksehjelp mange ganger. Forskjellen er at jeg ikke kopierer lekseoppgaven fra Classfronter, men at jeg gjør litt research rundt temaet først, for så å ta [ofte en kontroversiell] stilling og diskutere det med andre ildsjeler. Anbefales for de som ikke orker å gjøre leksene sine selv... På tross av at det begynner å minne om "arbeid" Lenke til kommentar
itfolk Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Joda, men trådstarter er ute etter svaret på spørsmålet sitt fremfor å invitere til debatt. Du kunne jo for eksempel ha presentert de synspunktene du tror det kan debatteres rundt. Jeg har brukt politikk og samfunnsdelen til leksehjelp mange ganger. Forskjellen er at jeg ikke kopierer lekseoppgaven fra Classfronter, men at jeg gjør litt research rundt temaet først, for så å ta [ofte en kontroversiell] stilling og diskutere det med andre ildsjeler. Anbefales for de som ikke orker å gjøre leksene sine selv... På tross av at det begynner å minne om "arbeid" Kan vi isteden for å diskutere hvor denne tråden skulle ha startet være mer konsentrert om den så kalte "Classfronter kopierte" oppgaven. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 do your own homework Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Selv store eventyrere og idrettsstjerner havner på gamlehjem. Det samme med organisasjoner. De daffer liksom av med årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå