Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Heisann! Var innom og sjekka altinn her for noen minutter siden, og det viser seg at skatteoppgjøret (for min del ihvertfall) er ferdig; 12.06 fikk jeg melding om at jeg får tilbake litt småpenger (tjohei!).... Lurer dog på når disse dukker opp på konto? Har forsøkt etaten.no og skatt.no + generelle google-søk men får bare treff på foregående år, grr... Noen som vet? :-) TH Edit: Fant det til slutt på skatteetaten.no: "Når utbetales skattepengene? Skattepengene blir overført til bankkonto eller sendt på utbetalingskort fra 25.juni 2008. OBS: Skattekontoret eller skatteoppkreveren kan ikke fremskynde utbetalingen til deg" Endret 13. juni 2008 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
nls Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 tar vel litt ekstra tid mtp den 12 dagers streiken.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) tar vel litt ekstra tid mtp den 12 dagers streiken.. Men ville ikke dette bare påvirke hvornår resultatene ble ferdige? Siden de allerede er i boks regner jeg med at de bare trykker på den store, grønne, "utbetal 20 mrd"-knappen og så har vi pengene om noen dager? ^^ Endret 13. juni 2008 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Svaret var vittig. For jeg sa til min kjære: De skulle betalt ut 22. -- men da er det søndag, og mandag ligger de fyllasjuke etter helgen og griller, tirsdag er første dag i uka og ingen gidder noe -- så vi får ikke skattepengene før tidligst onsdag 25. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå