Nvidia-Thomas Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Jeg har tenkt med et nytt skjerm kort nå, og prisen den er ikke så nøye bare den er rundt 4000 eller mindre. De jeg har sett på er de nedenfor. den første kaller jeg da nr 1 og den andre Nr2. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34489...led#ProductTabs Grafisk prosessor / leverandør 2 GPU'er - ATI Radeon HD 3870 Som har følgende stats : Grensesnittype PCI Express x16 Kjerneklokkehastighet 825 MHz RAMDAC-klokkehastighet 400 MHz Installert videominne 1 GB Teknologi GDDR3 SDRAM 512-bit Memory Clock Speed 1.8 GHz og http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=34777...led#ProductTabs Som har følgende stats : Grafisk prosessor / leverandør 2 GPU'er - NVIDIA GeForce 9800 GX2 Kjerneklokkehastighet 600 MHz RAMDAC-klokkehastighet 400 MHz Installert videominne 1 GB Teknologi GDDR3 SDRAM 512-bit Memory Clock Speed 2 GHz Så Nr1 har Kjerneklokkehastighet 825 MHz Men Memory Clock Speed 1.8 GHz Og nr2 har Kjerneklokkehastighet 600 MHz men Memory Clock Speed 2 GHz Så hvem blir det ? eller andre alternativer hvis dere har noen og tillføye. Pr dags dato har jeg som info tatt fra DxDiag NVIDIA GeForce 8800 GTS 640.0 MB Se også vedlegg . der er Dxdiag fila som da inneholder speccs fra min pc Håper på masse bra og negativ respons hvis dere har det Ps har da et NFORCE 680i SLI hovedkort som jeg da gjerne vil oppdatere driver på. Ossen gjør jeg det ? Gå inn på www.nvidia.com så til download drivers ? også bare velge "Nforce" også "6 series" ? driver eller software ? blir vel software ? DxDiag.txt Endret 19. juni 2008 av Nvidia-Thomas Lenke til kommentar
Nvidia-Thomas Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Tror jeg bare kliner til med XFX nForce-790i Ultra SLI og XFX GeForce 9800GX2 680M 1GB XXX Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Du trenger vel ikke 790i Ultra om du skal ha 9800gx2, dette hovedkortet er vel strengt tatt for de som vil kjøre 3 stk 9800GTX i SLi.. Om du vil bruke opp mot 4000 på et skjermkort så anbefaler jeg deg å vente en uke til, så slipper både nvidia og ATi nye toppkort. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå