Kontorstol Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Er det bare jeg syns at det er unødvedndig at testposter havner på siste 24 timer, ubesvarte tråder etc? Det er ikke noe å svare på uansett, og når noen først kommer med et svar er det som oftest bare spam.. Edit: Skrivefeil Endret 13. juni 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Du har skrevet 'siste poster' i stedet for 'testposter'. Men tilbake til tema, ja, jeg syns det er helt håpløst. Det har da ingen hensikt what so ever. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Noen i drift etc. som har meninger? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg synes, og trodde, det skulle komme en dings som man valgte hvilke kategorier som skulle vises i siste 24. Men jeg hørte sist av dette under forumoppdateringen som jo er veldig lenge siden nå. Men ja, testposter. Og speaker.no. Lol fotballkort. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ja det var jo snakk om det. Ueland hadde snekra ein modul kalla Mitt forum eller noko slikt, der ein kunne velge kva underfora ein ville sjå, og planen var på den tid å slå den saman med siste 24. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg