Gjest Guest_Auda_* Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Heisann! Jeg klarte og klippe meg i pungen tidligere om dagen når jeg skulle trimme hårene litt.. Det var faktisk ikke så vondt som det høres ut, det stakk litt, men ^^. Men uansett, dette er vel helt ufarlig, var bare en liten "rift", kan vel nesten sammenlignes med et barberkutt, bare ikke så dypt. Blødde prikke litt, men ikke mye. Men spørr for sikkerhetsskyld. Dette vil vel bare gro og bli helt fint? Eller? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jada, det går så bra så Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Såg for meg eit hål inn når eg leste overskriften! Nei det går vel heilt fint, kroppen er ekspert på å helbrede seg selv Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Såg for meg eit hål inn når eg leste overskriften! Jeg og Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hah. Fikk meg virkelig noen gyselige frysninger da jeg leste overskriften. Brr, fryser enda. Men dette er ikke noe farlig. Leges nok ganske fort skal du se. ^^ Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 En som gikk i klassen min på GK klipte seg ganske nasty. Måtte til legen og greier. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 O_o jeg leste "presterte og klippe av meg pungen. Men den burde vel gro som et vanlig lite sår. ikke pell om du får skorpe, bare arr på pungen veit jeg ikke om er så populært. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 O_o jeg leste "presterte og klippe av meg pungen. da hadde han nok lugget på gulvet og skreket i smerte, den dag idag! Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tror man sliter med store depresjoner etter at man har kutta av seg hele stasen. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Fikk meg til å tenke på Teeth -- film sentrert rundt ei dame hvis vagina har tenner. Flere karer som får stasen bitt av hvis deres motiv for sex med henne ikke er edle. Artig film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå