Gozarpz Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Hvis det er greit for deg, ArcticIce, så bruker vi ditt forslag i en artikkel i en lokal avis, bare for å få med noe annet enn kun tekst:) Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Bare å bruke den til hva dere vil, bare moro det Kan gjøre endringer i logoen da, og hvis dere trenger i bedre oppløsning, bare å si ifra Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Hvis du vil endre på den kan du jo det, så bruker vi kanskje det endelige resultatet på alt det andre Men ikke spør meg hvordan jeg vil ha den, jeg er så ubesluttsom... Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Skal se om jeg kan gjøre den bedre.. men hadde vært lettere om du hadde sagt litt om hva jeg burde endre på og slikt, hvis du veit om noe Har du noen link til websiden foresten? Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Et nytt forslag meninger? Endret 30. juni 2008 av ArcticIce Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Den var jo bra! Jeg hadde gått for den:) Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Et nytt forslag meninger? Meget flott! Lenke til kommentar
Joney Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Et nytt forslag meninger? Ikke for å være sær. Men jeg synes skriften på skjermen burde være skrå akkurat som skjermen. Ellers er logoen flott! Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Takk takk =) Har endret litt på det nå Joney Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Den siste der ble jo kjempebra! Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hvorfor ha eXchange, det ville sett tøffere ut med Xchange, hvor "X" står i skjermen alene.. Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Det har blitt eXchange nå Men mens vi snakker om navn... Såklart er alle domener på www.exchange.*** opptatt... Såå... Tips for noe å sette inn før eller etter? Som www.theexchange , bare at det ikke føles heelt rett. eller exchange-lan eller noe.. Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ville kanskje gått for exchange-lan eller noe i den duren tenker jeg Er den artikkelen trykket enda eller? Hadde vært moro og sett den Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Den er ikke trykt nei, men skal se om jeg får tak i den Lenke til kommentar
Gozarpz Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 ArticIce, kunne du sendt meg logoen i PDF og evt vectorfila? Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Likte Andrs sin best. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Et nytt forslag meninger? Ja, jeg har litt å si om logoen. - Blikkfanget er helt klart oppe i høyre hjørnet av skjermen med X-en. Jeg synes kanskje X-en dominerer litt i forhold til E-en, som blir forlatt i mørket. Da ville jeg heller kanskje prøvd å sette E-en utfor skjermen på venstresiden og gjøre skjermen mindre. Og i tillegg sette lyset i skjermen i venstre hjørne, fordi da blir øyet ledet fra øvre venstre til nedre høyre, som er mer behagelig. - Det med at du har en veldig skinnende skjerm og helt tørre bokstaver passer ikke helt. Da hadde jeg enten fjernet glass-effekten på skjermen eller lagt det til på bokstavene. - Synes også enden av TP-kabelen ser veldig gammel og dårlig ut i forhold til resten. I hvertfall i forhold til skjermen, som virker veldig moderne. At kabalen faktisk kommer ut av foten til skjermen skjønner jeg heller ikke helt... Endret 14. juli 2008 av Newt64 Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Synes Joney sin idé er best. Med mer arbeid, samt mindre foto og mer vektor kan det bli bra - med det forslaget som utgangspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå