Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kulturo: Trailer: Star Wars: The Clone Wars

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enda en klassiker ødelagt :/

Ikke for å være veldig vanskelig, men detter jo neppe en klassiker? Alle de "nye" Star Wars-filmene, altså episode I, II og III, oser jo pengekåthet lang vei? Sjarmen fra de gode gamle Star Wars-filmen er jo komplett fraværende, så at man nå presser melkekua enda mer, etter at denne visuelle tilnærmingen til Star Wars gjorde enorm suksess på Cartoon Network, forundrer meg ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg innrømmer at jeg var skeptisk når jeg begynte og se på traileren. Bare for å si det, slik at det er sagt, så er jeg hardbarka Star Wars-fan. Det som har blitt melkekua til LucasArts har blitt de utallige idiotiske spillene som blir sluppet til alle konsoller, det er de som er grunnen til denne åpenbare "pengekåtheten". Det som teller idag er dessverre alt for mye action. Det er sant at de gamle filmene hadde mer sjarm, men man kan jo ikke forvente at LucasArts skal holde seg til det gamle, de må tjene penger de òg..

Spillene kunne de holdt til et minimum, selv om noen er morsomme.

Men filmen så faktisk spennende ut, selv om jeg hadde mine tvil! :)

Lenke til kommentar

Hadde vært mer positiv til denne om de fortsatte Clone Wars serien som Genndy Tartakovsky sto bak for Cartoon Network. Den var underholdende og bedre enn alle de tre nye filmene, og for en gangs skyld er jeg enig i IMDB ratingen :-) http://www.imdb.com/title/tt0361243/

Ang. melking så har det pågått siden førstefilmen med bøker av varierende kvalitet, mer eller mindre verdiløse "collectibles", illustrerte noveller, tegneserier osv. så sånn sett er SW allerede langt forbi ødelagt allerede :-)

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
Ang. melking så har det pågått siden førstefilmen med bøker av varierende kvalitet, mer eller mindre verdiløse "collectibles", illustrerte noveller, tegneserier osv. så sånn sett er SW allerede langt forbi ødelagt allerede :-)

Det stemmer, tenkte ikke på det. Velvel, I stand corrected :yes:

Jeg tenkte mer på selve filmene. Vi visste jo at det kom til å komme en prequel til den opprinnelige trilogien, med bedre effekter. Så når det kommer til filmene, syns jeg ikke dem er noe "melkekyr" :wee:

Endret av f9z
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ingenting er i nærheten av de tre gamle filmene, men det jeg lurer på er hvordan man kan ødelegge de filmene. Samme hva de gjør nå så er jo de filmene de samme.

Denne elsk/hat tendensen tror jeg består av nye yngre fans som ble kjent med Star Wars i nyere tid med de nye filmene. Og gamlegutta som ble dypt skuffet da de nyeste filmene ikke ble like gode som de gamle.

Ep 1, 2 og 3 er ikke dårlige filmer, men de gamle er legendariske.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...