Montu Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Jeg har et veeeeeeeldig plagsomt problem med Empire Earth. Etter jeg har spilt en stund starter plutselig PC'en seg på nytt. Dette er noe som er veldig plagsomt, og jeg lurer på om noen har hatt det samme problemet og hva de eventuelt gjorde for å få fjernet det...noen som kan hjelpe?? Jeg kjører XP, og er fornøyd med det....men overhodet ikke hvis det har skyld i dette problemet!! AMD Athlon 1.3 GHz 256 MB ram GeForce 2 Pro/400 Jeg bruker den nyeste VIA driveren, og jeg bruker 23.11 driverene til nvidia Lenke til kommentar
trøls Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Høres ut som et maskinvareproblem. Jeg har 350W PSU, og det henger aldri. Lenke til kommentar
pizzabud Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 prøv en annen via driver, 21.83 f.eks. Lenke til kommentar
dangerc Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 har du overklokka noe i maskinen? skjermkort, cpu, ol. da blir et lett usabilt. hadde også det samme problemet en gang, viste seg at ramen var defekt. sjekk alle kabler ol. sjekk om rammen er løs. eller om noen andre komponenter i maskinen er løs. er det bare det spillet det klikker i? i så fall prøv og få tak i den nyeste pachen.... Lenke til kommentar
Montu Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 jeg har ikke overklokket noenting.... jeg har sjekka om noe er løst, det er det ikke....og, ja, det er bare det spille det har klikka sånn Jeg sendte mail til Sierra om dette samme dag som jeg lagde en topic her......fikk svar om at jeg skulle finne ut diverse ting om maskinen, og det har jeg sendt them Jeg har den nyeste patchen fikk faktis akkurat svar fra sierra nå... Lenke til kommentar
Montu Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 svaret jeg fikk: Here are a few suggestions that may help to resolve this problem. First, make sure that when you are running the program that as few other programs are running in the background as possible. Press ctrl+alt+delete and then 'Task Manager' and close all programs except systray and explorer. This will free up memory on the system. Close anything like antivirus software or diagnostic monitoring tools. Second, try changing your desktop resolution and colors settings to 1024x768 with either 16-bit or 32-bit colors. Also, with XP, we have found that some users have resolved some issues by going back to the 12.41 drivers for the Geforce cards. If you decide to keep the 21.83 drivers, you must disable the Transform and Lighting (TnL) option. Use the "Direct3D" option in the Game Settings in Empire Earth. Additionally, if you turned on Full Screen Antialiasing for your GeForce video card (through the Advanced options of the Settings for your Display Properties) this could cause abnormalities with the game, including loss of text on buttons and the mouse cursor leaving trails behind it. You should disable Full Screen Antialiasing for your video card (see the manual or instructions for your video card). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå