Gå til innhold

Passer Hp pavilion DV9885 for meg?

Anbefalte innlegg

Hei! tenkte meg å kjøpe min 1. bærebare pc. Liker å spille , men er ingen hardcore gamer, men vil ha grafikk og ytelse som holder. helst god grafikk;) så jeg lurte på om Hp Dv9885 passer for mitt behov.

Spill som cs:s o.l skal spilles. Kanskje også Age of conan!

På forhånd takk for svar! :D

Link: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=92117

Endret av AmundF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! tenkte meg å kjøpe min 1. bærebare pc. Liker å spille , men er ingen hardcore gamer, men vil ha grafikk og ytelse som holder. helst god grafikk;) så jeg lurte på om Hp Dv9885 passer for mitt behov.

Jeg vil på det sterkeste IKKE annbefale den har nettopp kjøpt den selv og den blir veldig fort varm, og dessuten låser den seg hele tiden. Så jeg kan love deg at jeg skal rett ned på elkøp å levere den tilbake når jeg finner noe annet jeg heller vil ha. Er jo en lekker pc men det hjelper ikke stort når etter 2 timer er pc så varm at jeg brenner meg da jeg putter hendene på den.

Lenke til kommentar

Jeg vil på det sterkeste IKKE annbefale den har nettopp kjøpt den selv og den blir veldig fort varm, og dessuten låser den seg hele tiden. Så jeg kan love deg at jeg skal rett ned på elkøp å levere den tilbake når jeg finner noe annet jeg heller vil ha. Er jo en lekker pc men det hjelper ikke stort når etter 2 timer er pc så varm at jeg brenner meg da jeg putter hendene på den.

:( Hørtes kjipt ut, men sikker på at det bare ikke er noe feil med din? støv i vifta eller noe? en kompis av meg hadde akkurat det samme problemet. fant ut av det var støv i vifta. etter han hadde fått ut støvet funket vifta fint og pc`n funka perfekt. HP pleier jo og være et bra merke

Endret av AmundF
Lenke til kommentar

Jeg kan bekrefte at det er veldig dårlig kvalitet på Pavilion serie 9000 og 6000.

Hovedkorte ryker i ett sett.

HP har bra bærbare, men pavilion er ett datterselskap som har litt igjenn før de er på topp.

Ville gått for en Lenovo eller en HP hvis jeg skulle ha noe som holdt, men det koster jo der etter.

Lenke til kommentar

Ingen tvil her. Kunshan D900 er det beste du får til under 15 000. Oppgrader skjermen til høyeste oppløsning så har du en syk PC. Denne PC-en har det beste grafikkortet til bærbare PC-en, en syk Core 2 Duo E8400 prosessor (syk til å være en bærbar), 4 GB RAM+++ Du burde kansje også oppgradere harddisken :) .

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...