stoltz Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Dette er garantert en komplett meningsløs sak for de fleste. De som har spilt Morrowind har hørt denne kommentaren. Det jeg lurer på er hva de mener med denne kommentaren, eventuelt hvorfor den er så fantastisk morsom. Det plager meg at jeg ikke skjønner den. Hlo_NF086.mp3 Takk. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Seen any elves? Hahahahahahahahahahahahahahaha! :!: Nei, jeg har heller ikke skjønt den spøken. Jeg har sett mange alver jeg. Rart de bruker å si det Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Om man spiller en alv selv og får høre det fra en stor og sterk Nord-NPC man passerer gir det mer mening Endret 16. juni 2008 av daggerfall Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Om man spiller en alv selv og får høre det fra en stor og sterk Nord-NPC man passerer gir det mer mening Men det gir ikke noe mening om man ikke spiller alv. Lenke til kommentar
John1989 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Ifølge brukere på det offisielle forumet kommer dette utrykket av at Nords og Dunmer har vært fiender fra gammelt av. Ettersom denne spøken kun sies av Nords, kan man tenke på det som en dårlig ironisk spøk basert på at her står de midt i Morrowind, Dunmers hjemland. Link til tråd Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Hjelp oss MiSP. Virker som Joachim_GH kan ha funnet svaret. Personlig har jeg ikke snøring, jeg hengte meg ikke opp i akkurat det da jeg spilte Morrowind. Derimot lurer jeg på hvor uttrykket n'wah kommer fra. Endret 14. juli 2008 av MiSP Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Derimot lurer jeg på hvor uttrykket n'wah kommer fra. Har en stygg mistanke om at det er noe som tilsvarer det kristne bannesetningen: "Faen ta deg", eller noe i den dur. Spille er jo ikke i en verden som er kristen, eller under påvirkelse av "helvete og himmel" trosbilder. Derfor må sånt finnes på. Har selv lyst til å høre en NPC si til meg: "Darn woolhead!" xD Og noen her har sikkert hørt noen som er høye mobbe de som er mindre en seg med: "Hvor er X hen, a?" Nøyaktig sammen spøk Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 "hun" har sikkert grisebanket en avl, eller noe.. sikker på at deet ikker er en sammen heng med at det går en fulle alv rundt eller noe.. btw: har ikke spilt morrowind. begynte, men gadd ikke pga. at jeg nettopp var ferdig med oblivion. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Synd den ikke er på norsk da? "Sett noen elver? HAHAHHAHAHHAHHA *choke*" Hadde sikkert gått an Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå