Gå til innhold

RPG anbefalinger for sommeren! - NDS/GBA -

pwn3d

Anbefalte innlegg

Stranda nærmer seg, og tiden er inne for å finne sommerens spill, kom med RPG anbefalingene / RPG'ene du har bestilt for sommeren!

De jeg har bestilt etter å ha vurdert diverse er: "Final Fantasy V Advance" & "Final Fantasy VI Advance". Har spilt FFIII før og likte det godt, "Final Fantasy IV" kommer ut i ny DS versjon til høsten så hopper over denne inntill videre og satser på V & VI til å begynne med.

Personlig har jeg vurdert "The Legend of Zelda: Phantom Hourglass" & "The World Ends With You". Men får ikke spesielt interesse for å spille de når jeg leser om de. Så inntill videre lar jeg disse ligge i butikken!

Kom gjerne med anbefalinger om andre spill i sjangeren, DS eller GBA! Eller tips om fremtidige utgivelser!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nylig skaffet meg Final Fantasy IV og V Advance, og VI Advance, men det er japansk. Har runda V for ikke så lenge siden, og IV klarer jeg nok å vente med til DS versjonen kommer..

Tror jeg skal kjøpe Final Fantasy Tactics A2: Grimoire of Rift før jeg skal på ferie til USA, så kjøper jeg med FFIV DS og Etrian Odyssey I og II på vei hjem, kanskje The World Ends With You også.. Har tenkt til å spille gjennom Mario & Luigi Partners in Time og begge Golden Sun spillene hvis jeg får tid på jobben.

Lenke til kommentar

Lykke til med å skaffe deg VI advance... jeg finner det hvertfall ikke. FF3 til DS er helt greit men TWEWY er sykt, det er dødskult, men reviews eller trailer får det ikke til å virke spesielt... noe som er synd for spillet er nydelig.

Lenke til kommentar
Lykke til med å skaffe deg VI advance... jeg finner det hvertfall ikke. FF3 til DS er helt greit men TWEWY er sykt, det er dødskult, men reviews eller trailer får det ikke til å virke spesielt... noe som er synd for spillet er nydelig.

Play.com har sakene. Med gratis levering kan FF VI bli ditt for litt over 150 kr. Anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...