sondredh94 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Har nettop kjøpt meg en acer aspire 6920g. Jeg vil bruke min nokia n95 til mobilt bredbånd men det virker ikke. Hver gang jeg kobler til via nokia pcsuite varer tilkoblingen bare i noen få minutter før den får en gul trekant på internetttilkobling ikonet og det står begrenset tilkobling. det virket på den gamle pcen min. Jeg bruker netcom connect. Jeg får også veldig treig nedlastnings hatighet når jeg bruker den som modem selvom jeg har full 3.5g dekning og får høye hastigheter når jeg surfer med bare mobilen. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Forsøkt å opprette tilkobling manuelt i kontrollpanelet på pcen din? Jeg har selv konfigurert den slik, og opplever nok varierende hastighet, men det har mer med dekningsforhold enn med den faktiske HSDPA-hastigheten. "Trykket" i området, altså hvor mange som samtidig bruker datanettet, spiller også inn. Surfer du på mobilen lastes mindre mengder data enn på pcen, derfor vil det også oppleves fortere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå