Gå til innhold

DC++ lukker seg selv!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva som er grunnen til at dette har skjedd? Hva som gjør at alle dc++ programmene lukker seg etter 2 sek?

Hvorfor kommer denne meldingen i dc++? Connection refused by target machine

Er det noe jeg kan gjøre med det?

Såvidt jeg har fått med meg skjer det noe bugg når den kobler opp mot hjemmesida for å sjekke om det er noen updates, og av en eller annen grunn lukker den seg istedet, merkelig at det ikke er fikset ennå om dette er tilfellet.

AtW

Lenke til kommentar

Det står i linkene som er oppgitt i tråden. version.xml inneholdt et ugyldig tegn som parseren ikke spiser. Det er visstnok (muligens) fikset nå.

dc++ is crashing because of a swedish letter "ö"

I think it's fun...

in the http://dcplusplus.sourceforge.net/version.xml file there is a line:

* Added ADLSearch, a new search filter for browsing files, submitted/made by Henrik Engström

and it is the "ö" that makes dc++ crash..

as told before use oDC++ instead just download http://odc.myhub.org/5.02/odc-5.02.zip and unzip it to your old dc++ folder and run the new exe file

B0rk b0rk b0rk!

Lenke til kommentar
DC funker fint nå så eg tror ikke det var noe lokalt som gjorde at det klikket dessuten var det mange andre som hadde samme problem. Jaja nå lastes det for fullt igjen :woot:

Har du ikke lest tråden? Det er det jo både poster og linker som forklarer hvorfor det skjedde... Men bra at det funker igjen nå! Men plassmangelen har jeg fortsatt :(

Lenke til kommentar
kan noen være så snill å svare å min post ??? :(

Siden det du lurer på bare er delvis relatert til denne tråden, burde du kanskje prøve deg med en egen tråd.

Jeg har egentlig ikke peiling på det du spør om, men det jeg ville prøvd var å sette connection til "passive". Det gjør du i DC++ under:

Settings -> General -> Connection Settings (nederst på siden).

Om det ikke virker er det jo bare å endre til slik det var i utgangspunktet (så merk deg det før du gjør noe...).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...