Gå til innhold

DC++ lukker seg selv!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig måtte jeg lukke dc for å se om jeg fikk samme problem :grumpy:

Lite gøy å være nysjerrig

Men seriøst....Hva er konkluksjonen for å ordne opp i dette på den beste måten?

Synes det er kommet en del forslag her nå, så derfor hadde det hvert fint med en konkluksjon på hvilken metode som virker best.

Lenke til kommentar

Trykk på refresh en gang til? ;)

Og du har gjort det riktig, i Public Hubs list URL, med ; som seperator?

Du kan prøve å sette de nye før de to/tre som var der fra før, jeg vet ikke hvordan prioriteringen der er satt.

Lenke til kommentar

Kan du være så grei å forklare det litt bedre? Hvor ligger jeg til de hub listene? Får ikke opp noen hub lister nå etter jeg endret host filen.

Hva må til?

Lenke til kommentar
Trykk på refresh en gang til? ;)

Og du har gjort det riktig, i Public Hubs list URL, med ; som seperator?

Du kan prøve å sette de nye før de to/tre som var der fra før, jeg vet ikke hvordan prioriteringen der er satt.

Ja, jeg har gjort det riktig, men jeg får ikke flere huber selv om jeg plasserer alle linkene der.

Lenke til kommentar

Kan du være så grei å forklare det litt bedre? Hvor ligger jeg til de hub listene? Får ikke opp noen hub lister nå etter jeg endret host filen.

Ok. Dette er med teskje, og for oDC 5.02:

[*]Start opp oDC

[*]Klikk på Settings

[*]Klikk på Downloads

[*]Gå ned til feltet med 'Public Hubs list URL' over, ikke HTTP Proxy

[*]Legg til URLene jeg postet tidligere, med ; som seperator.

[*]Her er en ferdigkompilert liste med alle URLene, offisielle inkludert. Høyreklikk på den og velg Copy Shortcut. Lim den inn i feltet som tidligere nevnt.

[*]Klikk OK

[*]Klikk Refresh et par ganger

Det burde funke. I den ferdigkomplilerte listen er de offisielle bakerst, så jeg satser på at klienten tar dem i ordnet rekkefølge.

Edit: Med den listen fikk jeg opp 1655 hubber. Husk, de fleste gode hubbene pleier ikke stå på i listene. ;)

Lenke til kommentar

OMG!! SPOOKY!!!

I det eg skulle lese denne tråden så skulle eg samtidig skjekke DC++ så lukker dc++ seg plutselig. WHAT? så prøver eg å starte den igjen men den bare lukker seg igjen. DC++ har stått på i 3dager non-stopp så eg vetta faen_ ka som skjer. :grumpy:

Lenke til kommentar
Etter å ha fulgt denne linken:

http://sourceforge.net/tracker/index.php?f...287&atid=427632

fant jeg denne:

http://dietyl.mine.nu/026/DCPlusPlus2.exe

Legg den i DC++ mappa og start DC++ med den i stedet for den originale.

Da virker ting igjen  :)

thx...nå virket tingene her...nesten :( .. jeg får ikke lastet ned noe ??? jeg sitter bak en Netgear rp614 router... hva skal jeg gjøre ??? please help me.. vennligst skriv en detaljert forklaring

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...