Gå til innhold

DC++ lukker seg selv!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å oppgradere til 0.24 funket ikke om jeg innstalerte over den gamle som vanlig. Om jeg derimot unistallete og slettet alle filene i dc++ mappen funket det fint.

Edit: Feil det ja. Der slo seg gijenn av når den connecta. Om jeg med Zone alarm blokket internettet så slo den seg ikke av. Så slo jeg på nettet igjenn, og den ble stående oppe. Men irriterende å måtte slå av nettet hver gang jeg skal starte den opp, kasnje jeg bare legger inn 0,18 igjenn

Edit2: la inn 0,21(som er eldste jeg har) fortsatt samme feil. Virker nesten som om det sendes et slags "kill term" signal fra serveren deres.

Lenke til kommentar

Mass-Message from [sU]xxxx> nya dc++ 0.24 verkar ha nån skum bug som gör att man inte kan köra dom andra versionerna av dc++. detta problem kan lösas via man blockar dcplusplus.sourceforge.net (66.35.250.209) dvs blockar outgoing till det ipt. så ska man kunna använda äldre dc++ verisioner

FYI. :)

Lenke til kommentar

Men jeg har bare nyeste versjon, og funker alikavell ikke. Det interesange er at om jeg blokker 66.35.250.209 så funker det. Jaja, får håpe de fikser det. Men må jo være noe server greier, da eldre versjoner ikke funnket alene heller(uten 0.24 innstalert)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...