olopolo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Var på klassetur på Hudøy, en øy i Tønsbergfjorden utenfor Tjøme. Prøvde meg på noen måkebilder. Kjetil Endret 13. juni 2008 av olopolo Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det første bildet var artig. Der har du måker i forskjellige positurer med forskjellige uttrykk, som gjør bildet interessant. Liker også eksponeringen din. Fjellet som ødelegger, jeg syns det holder med himmelen på dette bildet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg vet ikke helt hva jeg synes om det fjellet. Jeg tror jeg ideelt hadde ønsket meg mer av det, men det var vel neppe mulig. Hvis du har litt mer fjell, slik at det ikke bare blir en liten spiss, så ville det kanskje blitt annerledes. På en god måte. Uten tror jeg at jeg ville croppet det bort, for måkene i seg selv er bra. Jeg er likevel ikke helt sikker på hva jeg ville valgt. Det andre. Tja, et tak med noe oppå. Jeg er ikke helt sikker på hva det er. Det er kanskje interessant, men det må jeg tenke på. For å være ærlig tror jeg ikke det. Men men. Jeg kan jo ta feil. Av og til. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Er i grunnen enig med begge overstående utsagn, i den forstand at enten burde steinen croppes bort, eller så burde vi se mer av den, slik at den var med på å vise hvor vi er. Men ellers et morsomt bilde som fanger måkene godt. Det andre er fint og rent, og det liker jeg. Men det blir liksom litt lite og måken ser feil vei i forhold til komposisjonen. Hva tror du om en slik cropping? Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Tusen takk for tilbakemeldinger. Har fulgt rådene deres og legger ut to nye bilder med alternativ crop. Kjetil Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Måkene ble jo tøffe. Liker luften under dem. Men det siste får jeg ikke tak på. Kanskje det ikke er bra? Lenke til kommentar
andersj Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Får TAK på ... Det er det eneste jeg får :-) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Får TAK på ... Det er det eneste jeg får :-) He he. Tøysegutten andersj. Lenke til kommentar
andersj Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Får TAK på ... Det er det eneste jeg får :-) He he. Tøysegutten andersj. Var ikke jeg som begynte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå