Lilac1 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei, denne kan sikkert virke lettere fascistisk, men jeg lurer på muligheten for å kunne få forumnavnet Lilac, uten det teite tallet bak. Ser at en bruker med totalt to innlegg i slutten av 2006 om å "få tak i en rimisang" har akkurat dette navnet, noe jeg synes er litt synd, da jeg bruker dette navnet på en haug forum, usergroups og på steam/SA Forventer selvfølgelig ingenting, men er sånne saker som opptar en når varmen skyller inn over landet Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvis du er Bob92, er det vel en stund før du kan skifte til Lilac uansett.. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Hvis du er Bob92, er det vel en stund før du kan skifte til Lilac uansett.. Jeg har blitt kalt mye, men skjelden har jeg blitt forvekslet med en sekstenåring. Dette er nok det eneste nicket jeg har hatt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Åja.. Snakka nettopp med en som har samme avatar.. :S Men det samme skjedde med meg. Jeg ville kalle meg Zander, men det navnet hadde en som kaller seg noe annet nå. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Enten kan du ta kontakt med Simen1 eller Dotten om du ønsker å endre selve brukernavnet. Om du kun ønsker å bytte visningsnavnet ditt kan du gjøre det selv her. Se også wiki-artikkelen om visnings- og brukernavn: wiki.diskusjon.no/index.php/Brukernavn Endret 13. juni 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Enten kan du ta kontakt med Simen1 eller Dotten om du ønsker å endre selve brukernavnet. Om du kun ønsker å bytte visningsnavnet ditt kan du gjøre det selv her. Se også wiki-artikkelen om visnings- og brukernavn: wiki.diskusjon.no/index.php/Brukernavn Begge deler, fortrinnsvis visningsnavn. Fikk beskjed om at det alt var i bruk av brukeren jeg refererte til, som sist var pålogget høsten 2006 :/ Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Send en mail til [email protected] for slike henvendelser, så vil hver sak bli vurdert individuelt Saken anses som løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg