sforum Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Opplever litt "problemer" med onecall abbonementet. Nå er det ikke et stort, men likevel: Onecall har jo gjort personsvar/telefonsvarer gratis. Så nå kunne jeg tenkt meg å lagret nummeret til svareren på hurtigtast1. slik jeg alltid har hatt. Jeg går inn på Menyen hvor man lagrer nummeret til personsvar (Meldinger -> talepostkasse" men når jeg skal lagre får jeg opp "anmodning ikke fullført". Jeg får heller ikke til å deaktivere pin kode kontroll. Er dette sperrer onecall har satt på simkortet? Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Nei, jeg har hurtigtast 1 til mobilsvar. Bruker dette på både Nokia n95 og SE W880i. Det skal ikke ligge noen sperrer på simkortet. På SE telefoner kan man holde nede 1 tasten for så å få spørsmal om å opprette nr til personsvar (hvis du ikke har lagt inn personsvar tidligere). Hadde hjulpet om du nevnte hvilken tlf du har... Endret 14. juni 2008 av janeijo Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hva skjer når du trykker og holder nede 1 tasten? Lenke til kommentar
sforum Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 "Lagre nummer til talepostkasse først" --> Taster nummeret og trykker OK --> "Anmodning ikke fullført" kommer opp Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Har du aktivert tjenesten via "Mine Sider" på onecall.no? Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hmmm... Jeg ville ha ringt One Call. Kanskje det har skjedd noe feil under aktiveringen... Lenke til kommentar
sforum Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Tror det er noe rart med sim-kortet. Når jeg setter det i en Samsung telefon får jeg lagra nummeret til mobilsvar på hurtigtasten, men jeg får ikke dekning.. KOmmer bare opp "Oppdaterer sim" eller noe slikt. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Klarer du å ringe mobilsvar hvis du taster inn mobiltelefonnummeret "manuelt"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå