marti9 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hallo. Jeg og en kompis har tenkt å skyte på ting (bl. a. vannballong) med luftgevær i helgen, og vil gjerne filme dette og spille det av i slow motion. Men jeg er ikke sikker på hvordan jeg skal få til å spille av i slow motion. Kan noen hjelpe meg? Vil helst ha et program som er enkelt i bruk, men det er greit med andre, bare de har en slow motion funksjon (100-200 ganger senere avspilling). Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvis du tenker å få bilder ala dette: Så trenger du spesialkamera som tar mye mer enn 30 bilder i sekundet. Men for å svare på problemet ditt: vlc kunne det sist gang jeg skjekket. www.videolan.org Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Hvis du tenker å få bilder ala dette: Så trenger du spesialkamera som tar mye mer enn 30 bilder i sekundet. Men for å svare på problemet ditt: vlc kunne det sist gang jeg skjekket. www.videolan.org jeg har vlc, og prøvde nettopp, men hvor kan jeg endre det i tilfelle? Endret 13. juni 2008 av marti9 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Klikk på i VLC for å senke avspelingsfarta, for å auke avspelingsfarta. Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Klikk på i VLC for å senke avspelingsfarta, for å auke avspelingsfarta. tusen takk fant ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå