Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hey! Jeg har kjent en jente i ganske lang tid nå å trenger å vite om hun er forelsket i meg eller ikke. De fleste jeg kjenner pleier å erte litt med å si at vi er sammen, men vi sier begge to nei, når de spør. Jeg har snakket med venninnen hennes og hun sier at det bare er meg hun flørter med nå, og før var det med flere. Vi er ikke redde for å ha kroppskontakt og klå litt på hverandre. Jeg er litt usikker på om jeg har havnet i vennesonen, men hun har spurt om jeg ville kysse henne før (tror det var mest for å finne ut av hva jeg følte). Nå bare lurer jeg på hvordan jeg skal finne ut om hun virkelig er forelsket i meg. Hva er beste måten å finne ut av det på? Noen lure spørsmål jeg kan stille? Tar gjerne imot forslag og meninger fra dere Forresten... Jeg prøvde ut et triks i dag på en annen jente, for å se om det kunne fungere. Vi holdt på med å stille hverandre spørsmål i en slik "alternativlek", hvor man spør "ville du helst gjort den tingen eller den tingen?". Spurte henne om hun helst ville kysse meg eller en annen i klassen som også er ganske hekta på henne. Hun svarte ja, men jeg er ikke sikker på om dette kunne være en sikker måte å finne ut om hun liker meg på... takk for forslag Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Er ikke den ekleste måten bare spørre henne da? Den som intet våger, intet får. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Men hvordan skal jeg spørre henne da? "Liker du meg?" Tror ikke det fungerer for hun er en litt sånn ustabil jente som snuser og drikker innimellom.... Dessuten vil jeg ikke ødelegge det vi har klart å bygge opp til nå. Vi er foreløpig bare venner som flørter mye, og det vil jeg heller ikke miste... Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Beklager dobbelpost, men jeg kom på noe... Venninnen til hun jeg liker har jeg gått i klasse med siden jeg begynte på skolen, og jeg vet at jeg kan stole på henne. Kanskje det kunne være en ide å spørre henne om hun jeg liker er forelsket i meg? Eller ender det dårlig? Jeg er forresten 15 år. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Spørr ho da vel? .. Deilig å ha fått vite hva ho føler fo' real vel Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Men hvordan spør jeg om det? Kan dere nevne noen flere eksempler slik at jeg har flere valgmuligheter... ? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvis det er vennina det er snakk om nå, så er det samma åssen du spørr henne. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ja, ok.. Kanskje jeg skal spørre henne på mandag da... Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Er ikke den ekleste måten bare spørre henne da? Den som intet våger, intet får.Ja, usj. Er jo jævlig ekkelt å spørre folk om slikt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ja, usj. Er jo jævlig ekkelt å spørre folk om slikt Haha Ups. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Men hvordan skal jeg spørre henne da? "Liker du meg?" Tror ikke det fungerer for hun er en litt sånn ustabil jente som snuser og drikker innimellom.... Dessuten vil jeg ikke ødelegge det vi har klart å bygge opp til nå. Vi er foreløpig bare venner som flørter mye, og det vil jeg heller ikke miste... RUUUN!!! Snusing og drekking er totalt no-no!! Men seriøst. Hør litt med venninna og fisk litt. Så spør du jenta hvis du syns det høres ut som om det er en mulighet. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bare å spørre litt forsiktig om hun liker deg ... =] Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Snusleppe på jenter er lite delikat. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Snusleppe på jenter er lite delikat. Da setter du bare et ultimatum. No kissy kissy når noe sånt er i munnen. Eksen min nekta meg faktisk å kysse hu etter at hu hadde røyka. Men hu var raskt inn med en tyggis for det klarte a ikke lenge^^ Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er fordi du er så uimotstålig Stinkey Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg er litt usikker på om jeg har havnet i vennesonen, men hun har spurt om jeg ville kysse henne før Og da sa du/gjorde du? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvorfor ikke bare fortelle hva DU føler, og se hva hun sier? Da ligger jo ballen hos hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå