Athene Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Jeg formaterte og reinstallerte windows ene dagen, la inn en "Black edition" av Win XP, det meste virkert greit og maskinen sku være klar til bruk. Men så fant jeg ut at det var ikke en lyd å få ut av headsetet... Lydkortet er integrert, aldri hatt noe som helst problemer ved det før overhodet, og det fungerte helt normalt før jeg reinstallerte. Headsetet er sjekket, det hjalp ingenting å bytte til et annet som fungerer på en annen maskin. Prøvde å legge inn drivere til lydkortet fra CD-en til hovedkortet, ingen suksess. Prøvde å hente ned lyddrivern fra Asus' hjemmesider, da fikk jeg en merkelig feilmelding om at "ingen driver funnet, restart maskinen og prøv igjen". Restart hjelper nada, drivern vil ikke installere. Det rareste av alt, er at når jeg går i Asus' Sound Manager for å se på innstillinger, og prøver en 3D lydtest, så får jeg lyd... Så det er forbindelse til headsetet og det er mulig å få ut lyd på et vis... Men jeg får 0 lyd fra winamp, ingen lyd fra Win media eller Win Player, jeg har prøvd med både mp3-filer, filmfiler og spill. Absolutt nada. Ingen lyd når Windows starter opp heller. Wtf? Noen som har noen idèer før jeg reinstallerer C: enda en gang? *urk* Endret 13. juni 2008 av Athene Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Du kan ikke forvente å få noe hjelp ved bruk av en moddet pirat XP versjon.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Stenges da dette er en piratversjon av XP. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg