kesse Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Har hatt speilrefleks i 5 dager nå, og disse er vel to av de bildene jeg liker best. Er helt ny på dette så jeg setter pris på alle tips jeg kan få! Edit: Her er et forsøk på å laste opp bilde, håper jeg har gjort det riktig. - Da var begge bildene oppe, det første er tatt hjemme i vinduskarmen. Det andre er fra Oslo S t-bane. Endret 13. juni 2008 av kesse Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 HMmm. siden tok laaaang tid å laste. Det var like før jeg ga opp. Men til slutt kom det frem to bilder ja. Trykket på det ene, men det var for lite til å bedømme på noen god måte. Hvordan får jeg det til å fylle skjermen? Kanskje det er en grei ide å poste det direkte her i forumet. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Ok, jeg skal laste de opp på denne siden jeg. Men får ikke gjort det før i morgen, takk for at du forsøkte hvertfall Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er en god ide å lese igjennom rettningslinjene for bildekritikken og bruksanvisningen for posting av bilder før du legger ut bilder på bildekritikken. Bl.a. størrelse på bildene og antallet er viktig å få med seg. Si ifra at du er fersk, så vil de fleste av oss oppføre oss ordentlig. Tom Lenke til kommentar
kesse Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg er fersk!!! Jeg har prøvd meg på ny nå, tror jeg klarte å få det til med et bilde hvertfall Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Se der du; da fikk du lagt inn et par bilder. Velkommen til bildekritikken. Jeg velger å kommentere det første; vinduskarmen. Det er en type bilder jeg liker. Mange paralle linjer der trærne står i geledd med vindus-sprossene. Det er to ting jeg ville sett anderledes. Det første er at linjene hadde vært vannrette/loddrette. Det andre er at jeg skulle gjerne sett litt av "hyllen" under vinduet, ca. like mye som du ser veggen til venstre. Tom Lenke til kommentar
kesse Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Takk for fin tilbake melding! Jeg skal prøve å ta en nytt bilde med dine vurderinger i bakhodet neste gang å se hvordan de blir. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg tror nok at noe av det jeg liker med vinduskarmen ikke er tilsiktet. Tom sier det meste, men jeg er ikke sikker på det med vannrette linjer. Det hadde på de fleste måter gjort bildet bedre, men jeg liker litt det skrudde perspektivet du har valgt. Men jeg tror Tom har rett, at du burde satset på den løsningen. Det t-banebildet har vi sett en del av, og de skal være veldig bra for å ikke falle gjennom. Dette er ikke et sterkt eksempel, men det er gøy bilder å ta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå