Carny Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Tenkte jeg kunne få kritikk til en forandring, istede for å bare gi kritikk. Dette er bilder jeg tok i anledning Crap Lens Day. Alle er tatt med Canon Ixus II, uten blits, ISO: 50 og med lang lukketid - ca. 3-8 sek. Det er enkelte ting jeg har lagt merke til selv, men er mer interessert i å vite hva dere syns jeg burde gjort bedre. Etterbehandling osv bryr jeg meg mindre om, men kan være interessant å få innspill på den fronten også. Det er helst det tekniske som interesserer meg. Jeg har for øvrig ikke kalibrert skjerm så det kan se mørkere ut for dere enn for meg (sitter på laptop da den stasjonære er kaputt). Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er litt mørkt som du skriver. I det siste bildet ser det ut som om det er en storbrann på gang. Vanskelig å croppe bort er det også, for treet er essensielt. Det andre bildet er vel en form for lek med langsom sync, tipper jeg. Det blir litt for voldsomt for meg, men absolutt ikke crappy. Det første kunne blitt veldig bra, men kuttingen av tårnet er ikke heldig. Tårnet blir veldig dominerende til å ikke være komplett. Men ellers er det greit. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Det er litt mørkt som du skriver. I det siste bildet ser det ut som om det er en storbrann på gang. Vanskelig å croppe bort er det også, for treet er essensielt. hehehe...måtte flire litt av dette, men, ja, du har helt rett Dog kan det hende jeg har en løsning på det. Jeg får prøve å mixe og trikse litt i morgen. Rekker neppe å gjøre noe idag. Det andre bildet: nå vet jeg ikke riktig hva "langsom synch" er, men som jeg sa i CrappyLens Day så prøvde jeg egentlig bare å fange lyset og "magien" i øyeblikket. Noe nevneverdig mer enn det var det ikke. Ang. Vålandstårenet så har du helt rett i det du sier. Det har jeg faktisk ikke vurdert selv før du påpekte det. Takk for kommentarer! Håper på å få lagt ut noe mer snart. (prøvde forøvrig på noen kirkebilder, men de ble ikke særlig vellykket) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå