Mikael89 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg kom opp i mediekunnskap idag og skal lage en film sammen med to andre om livet etter videregående skole.. Det skal være en faktafilm, ikke fiksjon. Noen som har noen forslag til hva vi kan ha med? Lenke til kommentar
Mikael89 Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Anyone? dere kan samle alle svara i ei dåse laga av snerk til slutt.. Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Siden jeg har god erfaring med filmlaging i mediekunnskap, tenkte jeg at jeg kunne samle svara mine i ei dåse. Hater når det spørsmåla renner over som ei slimete tuberkuløs møkka kjerring! Film at dere får mange nye venner, nye ting som skjer, og at det kreves mye mer jobbing enn det dere er vant til. Kan også være litt morsomt å få med at de som studerer videre er fattige Når man skal studere videre etter videregående er det mange som flytter hjemmefra for første gang. Da blir det ofte mye hermetikk mat, osv. ta med det! Det er en oppgave dere kan gjøre mye ut av Lenke til kommentar
gather Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 De som kom opp i mediekunnskap her hos oss laget videoreportasje. Kanskje du kan finne noen som skal gjøre noe spennende til høsten og lage en reportasje om de. Du kan også spinne videre på ideen til -OleChristian- og lage en reportasje om hybelmat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå