bjerkman Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei. Har bygd min første pc i dag Men siden jeg ikke får skjermkortet før slutten av neste uke, tenkte jeg at jeg kunne boote og fikse instals og drivere til de andre komponentene i mellomtiden mens jeg venter. Men er det mulig og starte opp en pc og gjøre greier uten skjermkort? Mvh Bjerkman Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvordan har du i det hele tatt tenkt å gjøre noe uten skjermkort? De fleste hovedkort klarer ikke å boote uten skjermkort, men noen klarer. Lenke til kommentar
bjerkman Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Hvordan har du i det hele tatt tenkt å gjøre noe uten skjermkort? De fleste hovedkort klarer ikke å boote uten skjermkort, men noen klarer. Det gamle hovedkortet mitt bootet fint uten skjermkort. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvordan har du tenkt å få frem bilde på en skjerm uten skjermkort? Lenke til kommentar
bjerkman Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Hvordan har du tenkt å få frem bilde på en skjerm uten skjermkort? Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg skrev denne posten xD Men uansett kommer jeg til og bruke mitt gamle skjermkort i en uke. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Mange hovedkort har jo skjermutgang. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Du kan jo boote opp med gammelt skjermkort og bruke PCen så lenge, men du får jo ikke installert så mange drivere, siden de mest aktuelle drivere er jo skjermkortdrivere og disse bør installeres når det nye kortet først er satt inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå