Ariane Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Heisann er på jakt etter en flatskjerm til hybelen. Har vært innom HiFi hvor de viste meg Samsung 26'' LE-26A456C2C og Expert hvor jeg så på LE26R75BX. Kan noen gi meg en kort forklaring på de ulike seriene til Samsung f.eks forskjellen mellom A og R serien. De sistnevnte bokstavene tallene har jeg forstått har noe med farge på skjerm etc å gjøre. Kan forøvrig nevne at avstanden mellom meg og flatskjermen på en hybel blir kort. Forslag til andre hybel flatskjerme 23'' eller 26'' mottas med takk. Lenke til kommentar
Ariane Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Ingen som kan gi meg forklaring på A og R serien? Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ingen som kan gi meg forklaring på A og R serien? S,R,M og F seriene er fjorårets modeller, mens A456, A556 og A656 er årets modeller. De rimeligste/minst påkostede modellene står nevnt først, dvs. R-serien er hakket bedre enn S men ikke fullt så bra som M-serien fra i fjor. A456 er den rimeligste av årets modeller, men vil likevel tro den er bedre enn R-serien fra i fjor... Lenke til kommentar
Ariane Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Bakgrunnen er at jeg såg på en Samsung 23'' R for 7999,- mens "samme flatskjerm" i A serien kostet omlag 5500,- Hvor mange serier har Samsung til nå i år? Vanskelig å forstå seg på hva en betaler for og hvorfor prisene varierer så voldsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå