Nistelrooy Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Hallo. Jeg regner med at dette er riktig sted for dette spørsmålet. Jeg har en helt ny pc, den ble satt sammen for to dager siden. Jeg kjøpte denne harddisken her: LINK. Da jeg installerte Windows Vista Ultimate 32bit, delte jeg den opp i to deler, med den ene på 48GB, men det er den eneste delen jeg finner. Altså mangler jeg jo omtrent 450GB. Her er et bilde: Hva kan jeg gjøre for å få hele harddisken? Takk på forhånd. Mvh Nistelrooy Endret 13. juni 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Du må inn i diskbehandling og formatere den andre delen da vil de siste gb dukke opp. Ikke spør meg hvor det ligger under vista, for det har jeg ingen anelse om for å si det sånn, men det kan sikkert noen andre svare på... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Ok, takk. Håper på raskt svar. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Men nå var jeg grei og gravde opp dette Første steg er å starte Diskbehandling. Dette kan gjøres på flere måter, men i Vista er det enkleste å trykke Windows-tasten på tastaturet ditt, skrive "datamaskinbehandling" og trykke Enter. Da vil du få opp (nettopp) et vindu som heter Datamaskinbehandling. Her finner du på venstre side et valg som heter Diskbehandling, og det er det vi skal bruke. Resten står her! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Ja, nå var du veldig grei. Takk. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg fikk det til. Takk for hjelpen. Denne tråden kan stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå