Krom-stag Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei dere. Lurer på om jeg skal kjøpe en ny harddisk. Hvilken er best av Samsung SP F1 750 gb og Seagate Barracuda 7200.11 500 GB. Skal brukes til vanlige ting, som spill, enkel redigering, programmer osv. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Siden de er begge to samme type disk, med hovedsakelig samme spesifikasjoner, så er det nok lite forskelll mellom de to (untatt størrelsen naturligvis). Begge to har rykte for å være gode på støy og strøømforbruk også. Jeg tviler du bil skuffet uansett hviken du velger. -Stigma Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Siden de er begge to samme type disk, med hovedsakelig samme spesifikasjoner, så er det nok lite forskelll mellom de to (untatt størrelsen naturligvis). Begge to har rykte for å være gode på støy og strøømforbruk også. Jeg tviler du bil skuffet uansett hviken du velger. -Stigma Okey, fint og vite. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg har bare de beste erfaringer med Seagate og samsung. Seagate har også 5 års garanti-Meget bra. Min mening er iallefall at disse er bedre enn maxtor, WD etc. Men for all del- de andre fungerer de også- kommer bare annpå hvor lenge :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå