Beef Supreme Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Har funnet ut av at hovedkortet mitt ikke støtter dolby digital, så må kjøpe meg et nytt lydkort. Kortet MÅ ha støtte for Dolby Digital encoding så jeg kan få 5.1, og må ha optisk utgang. Kan noen anbefale et kort eller to? Gjerne noe til litt under tusenlappen, hvis det er mulig. Endret 14. juni 2008 av GLaDOS Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Asus Xonar D2 (PCI) eller D2X (PCIe) . Litt over tusen lappen, men men. Endret 14. juni 2008 av Svedge Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Men kan ikke se at denne har optisk tilkobling? Vet ikke hvordan det er med coax, men med vanlig analog tilkobling må man bruke skilletrafo mellom pc og forsterker, noe man slipper med optisk kabel. Er det noe sånt stress med coax også? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Xonar DX har optisk ut og Dobly Digital Live, men ikke DTS. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Tror jeg går for D2X jeg. MEN. Er det plass til det? Jeg har Striker II Extreme, og har brukt opp øverste og nederste PCI-Ex portene. Må ta ut SupremeFX kortet isåfall. Tror du det går? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 SupremeFX bruker en proprietær PCI-Ex slot, så det går ikke. Hva med den hvite PCI-Ex 16x sloten, er den i bruk og? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 okey. Neida, den er ikke i bruk, men jeg bruker den TRI-SLI porten mellom 3Dkorta, og da kommer den i veien. Skal prøve å skaffe en myk en, da kan det gå. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Tror forresten det blir litt mye å bruke 1600 på lydkort... Ville dette kunne gjøre samme nytten? Er jo litt mindre og, så ville ikke gitt meg plassproblemer heller. https://prisguiden.no/product.php?productId=91331 Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Xonar DX har som jeg sa før Dolby Digital Live og optisk SPDIF, men ikke DTS. Jeg har DX og er knall fornøyd, men jeg har kun analogt 5.1 system (Logitech X-540). Endret 14. juni 2008 av Svedge Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Okey. Har bestillt det fra Meeter nå. Tusen takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå