konduktans Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Jeg satt sammen med dama og snakka litt rundt og om sex, og kom inn på temaet trekant. Hu sa at hu ikke følte for å dele meg, men jeg satt likevel igjen med følelsen av at det ikke var helt utelukket. Er det noen som har opplevd trekant med to jenter og en gutt som kan gi meg noen tips til hvordan jeg kan få det til å skje? Jeg er 17 og hun er 18, bare så det er sagt. Vi er begge slake og relativt veltrente, og nøyer oss ikke med en vulgær 112 kg tung jente som gjør alt for en halvrøyk sneip. Vi vil såklart ha et kvalitets ligg! NB: Jeg håper dette kan bli en rimelig seriøs og moden tråd uten kommentarer som "bare kom til meg så skal jeg ta meg av dere", "det er bare å skjenke dem og kn**** i vei" og "bare spør to jenter om de vil og så går det nok greit". Vi klarer vel å ha en diskusjon på voksen-vis selv om den handler om sex, gjør vi ikke? Mvh Emil Endret 13. juni 2008 av conflict Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er viktig at du får skrevet hele posten din i bold da, så blir den litt ubehaglig å lese. Men som det er sagt i flere tråder før: Vil hun ikke så vil hun ikke. Du skal i alle fall ikke presse henne til det. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Det er viktig at du får skrevet hele posten din i bold da, så blir den litt ubehaglig å lese. Men som det er sagt i flere tråder før: Vil hun ikke så vil hun ikke. Du skal i alle fall ikke presse henne til det. Beklager ManFred. Var ikke meningen å såre følelsene dine. Synes faktisk at jeg for en gangs skyld fortjente å skrive et innlegg i bold(ettersom jeg ikke har gjort det før) On topic: Jeg presser henne såklart ikke til noe hun ikke vil, men som sagt sa hun ikke nei, men hun ga bare uttrykk for at det ikke var førstevalget henner. Poenget med innlegget er at hvis det er noen situasjoner som det kan virke naturlig med en trekant vil jeg gjerne vite om dem:) Endret 13. juni 2008 av conflict Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
support81 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg satt sammen med dama og snakka litt rundt og om sex, og kom inn på temaet trekant. Hu sa at hu ikke følte for å dele meg, men jeg satt likevel igjen med følelsen av at det ikke var helt utelukket. Er det noen som har opplevd trekant med to jenter og en gutt som kan gi meg noen tips til hvordan jeg kan få det til å skje? Jeg er 17 og hun er 18, bare så det er sagt. Vi er begge slake og relativt veltrente, og nøyer oss ikke med en vulgær 112 kg tung jente som gjør alt for en halvrøyk sneip. Vi vil såklart ha et kvalitets ligg! NB: Jeg håper dette kan bli en rimelig seriøs og moden tråd uten kommentarer som "bare kom til meg så skal jeg ta meg av dere", "det er bare å skjenke dem og kn**** i vei" og "bare spør to jenter om de vil og så går det nok greit". Vi klarer vel å ha en diskusjon på voksen-vis selv om den handler om sex, gjør vi ikke? Mvh Emil Regner med at du vil ha noe possitivt ut av denne erfaringen og aller helst at hun også skal få sitte igjen med en possitiv erfaring etterpå? regner heller ikke med at du er villig til å miste dama di i ettertid på grunn av en slik erfaring? Dersom dette skal ha en lykkelig utgang så er det viktig at dere har ett stabilt forhold uten sjalusi,der dere stoler 110% på hverandre og at dere er sikre på at dette er noe dere begge to ønsker å gjøre Så må dere ta tiden til hjelp og prate masse sammen om dette, fordeler og ulemper, hvor går grensene for hva som er tillatt eller ikke, ha mulighet for å ombestemme seg og sette nye grenser underveis, enten ved signaler eller muntlig dere imellom eller ha mulighet for å si helt stopp dersom den ene parten ønsker det Men viktigst av alt, DET ER DAMA DI SOM ER I SENTRUM, den dere har med dere er kun en "rekvisitt" Det som har lett for å oppstå i ettertid er sjalusi, var hun bedre enn meg, var hun ditt og datt Dette er problemer og tanker som har lett for å komme derssom den ene parten blir presset eller føler seg oversett Eller dersom tilittten ikke er helt på topp En ting som ikke er å annbefale er en tredje person fra lokalmiljøet eller noen dere begge kjenner Hvem skal plukke ut/finne denne tredje personen, hvem, hva, hvor, hvordan??????? I det hele tatt så er det mange spørsmål som bør stilles og besvares før dere jennomfører dette Har selv hatt både gode og dårlige erfaringer med dette Så i utgangspunktet vil jeg ikke anbefale deg og tenke noe mere på dette For det første med tanke på alderen deres, bør ha noe mere fartstid sammen først Hun virker jo ikke klar for det, dette er ikke noe du bør hoppe inn i under tvil dette er ikke noe en bare hiver seg inn i med lyat og begjær fra kun den ene parten, heller ikke fra begge parter uten at det er nøye jennomtenkt og nøye debattert En ting til som er viktig, hvorfor har du lyst til dette, er det for at du liker å se henne nyte eller er det for å nyte selv? Dersom det er for å se henne nyte, er du da villig til å ha en trekant med en annen man? Lev med drømmen og fantasien til hun eventuelt er klar for det og dere har pratet masse om det Det er faktisk ikke alle fantasier som bør leves ut, enten fordi det ikke lar seg gjøre, fordi det ikke er lurt eller rett og slett fordi tiden ikke er inne ennå Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Godt sagt:) Jeg ville ikke hatt sex med henne med en annen mann litt av samme grunn som hun ikke hadde så veldig lyst til å gjøre det med en jente til og meg. Det ville nok blitt en del sjalusi, tror jeg. Hun er allerede sjalu på bestevennen min(ei jente) fordi vi henger sammen på skolen. Da hadde det nok blitt enda værre hvis vi hadde med ei anna jente. Det hu derimot var veldig positiv var å ha sex "med" noen andre, altså i samme rom. Det kunne jo blitt spennende? Tror jeg tar til takke med fantasien for å komme meg unna sjalusi og slikt drit, så får jeg heller vente til vi blir gamle ekle og feite og ikke bryr oss lenger, så kan vi få meg oss ei anna feit dame i sengekosen:P -Emil Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Kanskje tenke om det er noen av venninnene hennes som hadde vært med på noe sånt.. Og kanskje lage litt intimitetsregler.. som f eks ikke noe klining med den andre jenten, eller vaginal sex, hvis dama di blir prippen over det.. eller noe sånt. Iallefall ha klare do's og don'ts i forkant tror jeg nok kan være lurt.. Jeg har aldri hatt trekant før, men jeg tror nok det er en god del mer messy in real life.. Mer å holde styr på. Jeg vet at det ikke alltid er like lett å glede bare én jente, da er det iallefall ikke lett med to! Lenke til kommentar
support81 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Kanskje tenke om det er noen av venninnene hennes som hadde vært med på noe sånt.. Og kanskje lage litt intimitetsregler.. som f eks ikke noe klining med den andre jenten, eller vaginal sex, hvis dama di blir prippen over det.. eller noe sånt. Iallefall ha klare do's og don'ts i forkant tror jeg nok kan være lurt..Jeg har aldri hatt trekant før, men jeg tror nok det er en god del mer messy in real life.. Mer å holde styr på. Jeg vet at det ikke alltid er like lett å glede bare én jente, da er det iallefall ikke lett med to! Ikke noe problem med flere damer da Må bare passe på å få med deg de rette damene, må helst bare velge damer som ikke er så kresne på hva slags kjønn de har sex med Blir ikke så mye styr heller da, bare desto mere flott å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg