kortether Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 noen som vil by på trenerkortet mitt, Kjell Jonevret (Molde) Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 noen som vil by på trenerkortet mitt, Kjell Jonevret (Molde) hva skal du ha for han?? Lenke til kommentar
kortether Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 noen som vil by på trenerkortet mitt, Kjell Jonevret (Molde) hva skal du ha for han?? bare kom med noen forslag Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 noen som vil by på trenerkortet mitt, Kjell Jonevret (Molde) hva skal du ha for han?? bare kom med noen forslag men vill du ha gull eller vanelige?? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 noen som vil by på trenerkortet mitt, Kjell Jonevret (Molde) hva skal du ha for han?? bare kom med noen forslag men vill du ha gull eller vanelige?? jeg byr: Kasey Wherman i Vanelig Jarl André Storbæk i Vanelig Randall Brenes i Vanelig Thomas Gjørtz i Vanelig Karim Essediri i Vanelig mot trenerkortet. DEAL? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 noen som vil by på trenerkortet mitt, Kjell Jonevret (Molde) hva skal du ha for han?? bare kom med noen forslag men vill du ha gull eller vanelige?? jeg byr: Kasey Wherman i Vanelig Jarl André Storbæk i Vanelig Randall Brenes i Vanelig Thomas Gjørtz i Vanelig Karim Essediri i Vanelig mot trenerkortet. DEAL? jeg har sendt deg en PM svar på den! Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 byr Børre Steenslid i gull Alanzinho vanlig Haugar Vanlig Ødegaard vanlig Martin Andresen Vanlig Deal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg