olz Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Eg og hadde en 3330 som førstetelefon, fungera sikkert den dag i dag om eg finne den igjen Hadde 3-4 deksel til den og en haug av animerte bakgrunna (meina det var forskjellen på 3310 og 3330), noke som va siste skrik på den tida Endret 15. juni 2008 av olz Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Dere må jo teste T68i!!! Husker jeg fikk denne etter at min 5110 ble litt for stor WAPet av en eller annen grun gratis med min T68i, så jeg satt oppe hele natten og fant masse sider med spill osv, takk netcom Lenke til kommentar
Mykli Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Vil bare kommentere video med at du kan slette alle meldingene på en gang, og at den har en kalender! Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Hadde 3330 husker jeg. Den var hvit, noe som gjorde den til en real motetelefon Snake II og Space Invaders var spill jeg aldri gikk lei av. Også gikk det an å ha polyfoniske ringetoner _ Neste test bør være SE T68i. Det er faen meg den telefonen jeg har hadd som jeg har elsket mest Lenke til kommentar
olz Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Hadde 3330 husker jeg. Den var hvit, noe som gjorde den til en real motetelefon Snake II og Space Invaders var spill jeg aldri gikk lei av. Også gikk det an å ha polyfoniske ringetoner _ Neste test bør være SE T68i. Det er faen meg den telefonen jeg har hadd som jeg har elsket mest Huska vi hadde turnering i snake blandt kompisgjengen (som då va rundt 10-12 år gamle ), og det var om å gjere å ha det feitaste dekselet. polyfoniske tona var jo og et must akk, minna fra barndommen kjem fram no. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 hø, det gikk da vel ikke an å ha polyfoniske ringetoner på 3330?!?? Var vel 3410 som kom med det først? Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 hø, det gikk da vel ikke an å ha polyfoniske ringetoner på 3330?!?? Var vel 3410 som kom med det først? Var det det? Oh gawd, my memory is f00lin me Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) 3330 hadde ikke polyfoniske ringetoner nei, men det gikk an å lage fancy ringetoner, når man først lærte systemet kunne man legge inn litt avanserte sanger hvis man hadde et notehefte. Husker jeg og fetteren min gjorde dette. <3 Endret 25. juni 2008 av hernil Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 3330 hadde ikke polyfoniske ringetoner nei, men det gikk an å lage fancy ringetoner, når man først lærte systemet kunne man legge inn litt avanserte sanger hvis man hadde et notehefte. Husker jeg og fetteren min gjorde dette. <3 Det var det! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 test 1611 neste gang da , der har du sikkerlig slagvåpen Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hadde 3-4 deksel til den og en haug av animerte bakgrunna (meina det var forskjellen på 3310 og 3330), noke som va siste skrik på den tida. Og WAP. Se om dere får tak på en gammel Siemens av noe slag, da! En av de første proffmodellene (S10?) kunne jo vært artig, sett hvordan verdens første fargeskjerm artet seg. ...når jeg tenker meg om: SL45. En herlig sak, også hadde den integrert MP3-spiller, og sto fint til dressen. Kunne man ønske mer? Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hehe, morsom halvretronostalgi Det skumle er at faderen sitter med en sånn en enda (mer nøyaktig, en 3330), og den har ingen batteriproblemer. 2abc-knappen er litt treg, meldingsminnet litt lite, men ellers lite å klage over.. Selv husker jeg Ericsson T28 som den mest problemfrie telefonen jeg har hatt, sammen med 3210 som var en tanke stor. Lukket operativsystem, liten skjerm og "gammelt" gsm-nett eier! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Du betaler vel ikke 200 kr for et nytt batteri? Får jo en ny telefon til den prisen! Et nytt batteri behøver ikke koste så mye. Lenke til kommentar
ZeroGee Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 ............ Det er litt vemodig å se den telefonen igjen. Var den gang jeg hadde et liv.. Drar de frem den gule banan-telefonen til Nokia begynner jeg å gråte... Lenke til kommentar
Lifcaz Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vi ble overrasket over å ikke finne Bluetooth, Wi-fi, kamera, 3G, Edge, GPRS, kalender, støtte for ekstraprogrammer eller fargeskjerm for å nevne noe. - Hahahahaha!! Kødder dere med meg? Ser dere hva dere sier? Hverken 3G eller EDGE, for å ikke snakke om ekstraprogrammer og kamera!? Herregud... Folk hadde jo ikke hørt om "megapixel" engang på den tiden! Dette er så åpenlyst at jeg ikke gidder å kommentere utover -.- Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du innser at det er snakk om en humoristisk artikkel? Lenke til kommentar
WannabeZZ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har faktisk 2 stk 3310 som funker, brukes innemellom ved behov når det er fare for knusing/drukkning mm.. Batteriet holder ca 3 dager ved standby, og tåler kun få sammtaler. Men den er sykt tøff da! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Vi ble overrasket over å ikke finne Bluetooth, Wi-fi, kamera, 3G, Edge, GPRS, kalender, støtte for ekstraprogrammer eller fargeskjerm for å nevne noe. - Hahahahaha!! Kødder dere med meg? Ser dere hva dere sier? Hverken 3G eller EDGE, for å ikke snakke om ekstraprogrammer og kamera!? Herregud... Folk hadde jo ikke hørt om "megapixel" engang på den tiden! Dette er så åpenlyst at jeg ikke gidder å kommentere utover -.- Jeg ler. Ikke av Amobil. For øvrig knuste jeg min Nokia 1610 for noen år siden i en konkurranse (kampanje for retur av mobiler - kom og knus din gamle telefon og lever til innsamlingen, så er du med i trekningen om <en eller annen telefon som var ny og fancy da>). Litt synd, egentlig, hadde vært morsomt å vise den mursteinen av en mobil til barnebarn, og forklart at det var min første telefonen min. Den var 2,8 cm tykk, veide 1/4 kilo og hadde en maksimal standbytid på hele 110 timer. *mimre* Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg har faktisk brukt Nokia 3310 endel i høst, etter at min LG KU990 døde brått og ikke uventet i september (etter at den lå i sekken min i sprutregn og sluddvær og jeg trodde den lå i bilen). Den gamle Nokiaen fungerte utmerket til det man bruker telefoner til, altså å ringe og sende meldinger, men den måtte lades hver natt og det var ikke plass til alle kontaktene eller særlig mange meldinger (30stk?). For et par uker siden fikk jeg endelig investert i en ny telefon, og den største forskjellen er at denne har langt bedre batterikapaisitet og kan synkronisere kontakter og kalender mot Outlook. Pluss at den er "vanntett" (Samsung B2700). Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Åhh, gode gamle 3310. Ser det er en stund siden denne artikkelen ble skrevet, men jeg ble så sentimental av å lese den. En ting jeg husker som jeg likte veldig godt med 3310, var muligheten for å sende "huskelapper/avtaler" til andre kontakter, som også hadde 3310. Ergo kunne man sende en kompis en huskelapp som ringte klokken 3 på natta, kjempemoro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg