Gå til innhold

BK: En alv i skogen

Anbefalte innlegg

Ute denne gangen. Var litt sent på kvelden, så måtte booste litt ISO, og litt så-som-så lukkertider ute å går. Kjenner savnet etter en blitz...:D

Kl 23.00 ca tror jeg at jeg vare ute og tok de. Begrenset hvor mange magiske skogområder der er rundt steinkjer city altså.. =)

Her på en promenade rett utenfor.

_U1C3835.jpg

_U1C3902.jpg

_U1C3846.jpg

_U1C3829.jpg

_U1C3806.jpg

www.cruelphotography.net

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ble jeg mektig imponert. Bildene er veldig godt komponert, og du bruker virkemidler veldig effektivt. Vignettingen og opplysningen fungerer veldig godt. Det eneste jeg ikke likte var det hun hadde på seg, men det har ingenting med saken å gjøre. Alt i alt veldig bra!:)

EDIT: om du lurer, så syns jeg det første bildet er best. harmonisk, og fin blanding av farger.

EDIT 2: noen av bildene tror jeg kunne bli forbedret med nærmere utsnitt. ikke vær redd for å croppe. det gjør jeg selv ofte, og merker at bildene mine blir mye bedre. du kan også prøve deg med 4:4 osv.

Endret av abbarve
Lenke til kommentar

Liker 1, 2 og siste best selv. I den rekkefølgen=)

Carny jeg startet aktivt med fotografering for litt under 2 år siden =)

Abbarve, takk for kommentar. Tror ikke jeg vil ta så mye nærmere, iaf ikke på bildet nr 1.

Men kvadratisk kan jo kanskje funke på de hun lener seg på treet på.

Skal prøve det på jobb imorgen, og upper nye versjoner her da =)

Lenke til kommentar

Liker at du har litt softhet over bildene, og en litt drømmeaktig look.

Bilde to blir litt kaldt i sett mot de andre, alene står det seg bra, men bryter for mye med de to andre. Konklusjon: Skal du vise vær for seg går det bra, i serie bryter bilde to litt for mye i mine øyne.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...