Gjest syk? Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei Jeg vet ikke helt hva som feiler meg, men hver gang jeg drikker vann så blir jeg kvalmen etter 5min og må spy Dette skjer ikke når jeg spiser, bare når jeg intar væske. Noen som vet hva dette kan være, er det ikke litt rar at det ikkje skjer med mat? Spør her siden kanskje noe har opplevd noe lignenes. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det er nok vannet du drikker det er noe galt med. Har du prøvd å drikke annet vann? Evt. koke det først. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 enig med leeroymonster her ja, kan være noe med vannet prøvd å koke det, drikke vann andre plasser? Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Bare for de gode tings skyld, IKKE få i deg legionella. Ikke at jeg tror det er det, men likevel. Endret 15. juni 2008 av Zaran Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 er det flere som er koblet på samme vannkilde så kan du spørre om de er blitt dårlig. er nokk mest sannsynlig vannet det er noe galt med. Lenke til kommentar
Potetgullmann1 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Tviler på at det er legionella ettersom disse ikke overlever i såpass kalt vann. rekner med du ikke drikker lunket vann. men prøv å kok det først. kan jo også være noe psykisk? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Syre i vann blir går an, men vann i syre blir pang. Å Drikke vann på helt tom mage kan gå dårlig, jeg får selv litt vondt magen om jeg gjør det, men det går fort over. Lenke til kommentar
Gjest Guest_megigjen_* Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 meg igjen, jeg tror ikke det er noe med vannet siden andre i familien drikker det. Nå føler jeg at det kanskje er som Potetgullmann1 sier at det er noe psykisk Er også like halvsyk i tilleg noe som kanskje gjør at jeg tror jeg blir kvalmen, jeg vet ikke helt. Uansett, hvist det er noe psykisk, hvordan skal jeg lure hjernene min eller hva skal jeg gjøre noen tips? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 prøv å drikk brus vist du er syk, er mange ganger man ikke klarer å drikke vann når man er syk,. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har det litt sann jeg også. Det er for det meste om morgen det skjer. Står opp, drikker litt vann, og blir DRIT KVALM. Må ofte vente til litt ut på dagen før jeg kan drikke.... Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Nå føler jeg at det kanskje er som Potetgullmann1 sier at det er noe psykisk Uansett, hvist det er noe psykisk, hvordan skal jeg lure hjernene min eller hva skal jeg gjøre noen tips? Ta en test da: Be foreldrene dine sette fram tre like glass med vann med samme temperetur. Ingen, ett, to eller tre av disse inneholder springvann. De andre er flaskevann (gjerne flere typer så du ikke kjenner de igjen på smak). Kun den du spør vet hvilket glass som inneholder hva. Du sier du blir kvalm etter 5min? Drikk disse med ett kvarters-halvtimes mellomrom slik at kroppen rekker å bli reagere hvis det er noe med vannet. Blir du syk etter dette? Og isåfall av hvilket vannglass? Da ser du jo fort om det er psykisk eller det faktisk er vannet det er noe galt med.. Endret 16. juni 2008 av LOOM Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Syre i vann blir går an, men vann i syre blir pang. Poenget med en slik regle er jo å lett kunne skille de fra hverandre ved å tenke på rim. I din utgave slutter jo begge med noe som rimer (til en hvis grad) på vann. Da jeg hadde naturfag lærte vi "syre i vann går an, men vann i syre blir yhyre". Men for å være litt on topic her. Kan jo være vannet, selv om de andre i familien drikker det. Kan jo f. eks. hende at kroppen din er mer følsom for bakterier enn de andre der du bor osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå