King123 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 skulle slå på pcen her om dagen, den starta i ca 1 sec, da jeg såvidt hørte et lite smell i pcen , lukta litt svidd også. nå reagerer den ikke når jeg trykker på den engang, hva er det som er galt? er den totalt ødelagt? ps, kan lite om data Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Høres ut som det er en elektrolytt kondensator som poppet. Det kan være enten på hovedkort eller inne i power supply. Prøv å få lokal hjelp til inspeksjon og skruing av en som er litt kyndigere. Gjetter egentlig på at det er powersupply som poffet. Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei. Jeg tror det har noe med overskriften som gjør at få "gidder" å svare Men problemet. Det kan virke som det er power som ikke klarer ett eller annet. Har du forandret noe i maskinen den siste tiden? Bytet noen deler? Hvor gammel er maskinen, hvilken type maskin, hardware osv.? Hvis du har eller får låne deg et power og bytter om, får du fort svar på om det er det. Greb. Lenke til kommentar
King123 Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 hei. tusen takk for svar, har vært på ferie så har ikke fått svart tilbake. forøyeblikket så er datan hos faren min, men kan komme med opplysninger om hardware osv neste gang jeg skal dit. datan er rundt 3 år gammel, så den er vell sånn passe ny. i det siste har vi pusset opp huset, så det kan ha kommet litt støv på den, noe jeg trur har noe med at den ikke starter. ;/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå