LøperFraVevelstad Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 jepp, en dårlig tittel, jeg sliter med å finne riktige titler:P men til poenget: jeg skulle jogge igår, etter jeg hadde spsit da..det var vell en halvtime etter en del fisk, poteter og en is. så fikk jeg så jævli sting. det gikk raskt over da. jeg sliter ikke med sting til vanlig, så jeg spør: hvor lenge må man vente før man kan jogge etter middag - uten å risikere sting? rimelig lamt å stoppe midt i løypa for å hvile ut sting... Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg pleier å vente ca. 2 timer etter middag. Da tar jeg en banan før jeg begynner å løpe. Grunnen til at jeg tar en banan er at vist du er for sulten så klarer du enten ikke å yte nåkk eller at du får sting ,fordi du er sulten(Det får hvertfall jeg). -Salbu Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Godt råd. Banan er helt rå mat før all fysisk aktivitet Lenke til kommentar
xersess Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Meiner det er 3 timer som er anbefalt, men det kommer heilt ann på kva du har åte. Etter ein solid middag med biff elns bør du vel gjerne vente 3 timer. I allefall vis du sliter med sting og den slags. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jepp, man må ta i betraktning hva man har spist før man skal ut og trene. Selv spiller jeg fotball, og jeg våger meg ikke ut før det hvertfall er gått én time, kanskje 1,5 eller to timer fra jeg har spist middag. Har jeg spist en lett salat, så trenger jeg ikke vente to timer, men har jeg spist en skikkelig porsjon med fet mat, venter jeg gjerne litt ekstra. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hater sting. Veldig ødeleggende. Jeg skal sannelig begynne med de bananene før trening! Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Ja sting er noe av det verste som finnes! .Salbu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå