partin Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Kommentarer og forslag til hardware / software tas med takk ! Link Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) ser bra ut dette. antar du bor i nerheten av "hula" komplett mtp. den raske leveringen. tror ikke det var komentartråd da jeg la innlegg i arbeinsloggen(!). men vist det var det så må jeg bare beklage. gleder meg til å se hvordan det gjøres videre.. har selv tenkt på å kjøpe/bygge en HTPC som mediesenter i stua/huset. edit: ja, den boble plasten der kan man ha det mye gøy med liker ikke de isopor tingene som lager my rot og sinte folk i huset da er det bedre med litt smell hehe.. kom i skade for å skrive "oble blasten".. er vist ikke bare smellet som kan være gøy.. edit2: litt mye bruk av smileys Endret 13. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 skjøer ikke hvorfor du ikke kjøpte p mini og sat in et mini hoved kort med 4 gb ram og 9800gtx Lenke til kommentar
partin Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) antar du bor i nerheten av "hula" komplett mtp. den raske leveringen. Levering til Bærum, så det er jo ikke lengste veien. Jeg bestilte delene om kvelden, og de ble sendt med en gang morgenen etter! Multicom venter jeg fortsatt på at skal plukke orderen min. Men det er vel egentlig ventet siden de er ganske mye mindre enn komplett. skjøer ikke hvorfor du ikke kjøpte p mini og sat in et mini hoved kort med 4 gb ram og 9800gtx p mini? Hvorfor ikke noe villere? Hvilke filmer som trenger å spilles av på et 9800gtx og 4gb ram vet jeg virkelig ikke. Har allerede en bærbar med 4gb ram til video- og bilderedigering og greit skjermkort for de få spillene jeg spiller. Av størrelse var jeg inne på Silverstone SST-LC09B Sort, Aluminium Front, Mini-ITX og Silverstone SST-LC19-R HTPC, Black, Aluminium front, microATX for å få litt minimal faktor, men det var veldig liten PSU på begge to og muligheten for senere utvidelser er svært få. Endret 13. juni 2008 av partin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå