-Just-Me- Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Lurer litt på om jeg skal kjøpe cod 4 til ps3 og kjøpe de nye mapsa på PSN store. Så når jeg skal fylle inn betalingsopplysninger: Der det står: Edit your credit card information Credit card type: American Express, MasterCard eller Visa. På mitt bank kort står det Visa electron. Skal jeg velge Visa da? Cardholders name: Navnet mitt antar jeg xD Card Number: Er det der på kortet der det står: Kontonr: 000 00 00000 (eks. tall)? Card Security Code: Er det der det står: Kontrollnr. ABCD 000 f. eks ? På mitt står det 4 bokstaver og 3 tall har ikke gjort dette før og er litt usikker... .. er forresten under 18.. men vett ikke om de bryr seg om det, bare jeg får lov hjemme fra.. ? Takker for svar Endret 13. juni 2008 av Spinexel Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Er redd du må ha Visa, og ikke Visa Electron. Men uansett: Cardholder's Name: Navnet på den som eier kortet Card Number: 16 tall som står på fremsiden av kortet. Bilde Security Code: De tre bakerste tallene som står i signaturfeltet Endret 13. juni 2008 av Vacuum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå