MyBigMouth Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Hei! Jeg vet dessverre at det finnes tusenvis av tråder om dette emnet, men lager en ny en da dette markedet er i endring. Hver av trådene jeg lager kommer dessuten med tvetydige svar, så det nytter ikke... Jeg hadde før Sony Nwa-3000, 20gb utgaven. Fungerte veldig bra i begynnelsen, men ble tregere og tregere. Til slutt tok harddisken kvelden...Jeg har derfor vært uten mp3 spiller i nærmere 2 år. Har brukt mobilen min(htc touch) litt, men den sliter med samme sykdommen som mp3 spilleren dessverre... Om 10 dager kaller militæret. Mistenker at jeg trenger en mp3 spiller til den tid. Størrelse: Det må være over 1gb på den, men utover dette har jeg ikke noen krav. Desto større desto bedre. MEN, dersom det går på bekostning av at den blir treg som bare det, så vil jeg ikke ha det. Pris: Så billig som mulig. Jeg skal betale for kvalitet allikevell så har ikke noen stor formening om det.Fysisk størrelse; Bare den ikke blir kjempestor er jeg fornøyd. Skal ikke måptte forstørre lommene for å si det sånn. "Holdbarhet": Som sagt må den "fungere". Ikke fare for å risikere at den blir treig og vanskelig. Har ikke tenkt å ta den med meg ut i gjørma, men den bør tåle en joggetur. Programvare: Har tildigere brukt sonicstage noe jeg mener sony har gått bort fra. Jeg hater sonictsage så det er sagt. Har hørt at Itunes har litt av de samme problemene, men det viktigste er at jeg ikke bruker en helg med perm på å lure musikk inn på saken. Enkelt og greit. Lydkvalitet: Jeg setter som alle andre pris på god lydkvalitet... Ekstrautstyr: Det er ikke her tyngden til min vurdering ligger men at det følger med noe snasent er kjekt å vite. Medfølgende headset har jeg ikke noe forhåpninger til. Har et koss PP her som jeg kommer til å bruke tenker jeg. Håper at noen klarer å koke opp noe nyttig noe med disse kravene... Endret 13. juni 2008 av MyBigMouth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Vanskelig å peke på noe konkret med så få kriterier. Du klarer deg jo forsåvidt med en sansa clip om du vil spare penger Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Har nå kommet fram til at jeg vil ha en god del musikk på spilleren. Derfor blir 1,2,3,4gb utelukket. Noe større enn det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 du må komme med flere krav om det skal være noe vits i å anbefale noe spesielt, ellers blir tråden full av folk som anbefaler det de selv har Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Den nye Ipod nano er vel nær dine beskrivelser? Du får den vel i godt over 4 gb tror jeg, den har skjerm, er liten og det er ingen sak å putte musikk på den. Har den ikke selv så kan ikke si noe, men min forrige Ipod (Ipod 5g) var jeg veldig fornøyd med, og det er jo litt samme greia etter det jeg forstår. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hva med iPod Classic? Den har 80/160 gb lagring og gir deg mye plass til musikk, programmer og film. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Selvfølgelig er den bedre, men jeg tenkte på størrelsen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvis du er opptatt av størrelse og vekt så har de en ipod familien som heter nano. Grei skjerm og hendig størrelse på de nye. Det er også 8 GB på de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 -________________________- Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 -________________________- ......... ...... .... .. ? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 -________________________- ......... ...... .... .. ? Forslagene er helt håpløse, iPod er både dårlig og unødvendig dyrt. Cowon D2 4GB koster bare 1190,- hos Vostok.no, spilleren kan utvides med minnekort. Lenke til kommentar
---SPEED--- Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 creative zen kan fåes i i 2, 4, 8, 16 og 32gb! pluss at den har støtte for minnekort på opptil 32gb! minne er flash og ikke en skjør spinnende hardisk. stor god skjerm og du kan synke den med winamp, windowsmedia player osv. kjempelett. stor er den heller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Cowon D2 4GB koster bare 1190,- hos Vostok.no, spilleren kan utvides med minnekort. Så treg som trådstarter ermed å sjekke tråden sin rekker han ikke bestille noe på nett nå innen han skal dra, så må bli noe i en butikk Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Om han er så heldig å ha en velassortert Teknikmagasinet i nærheten, kan en jo se om de har D2 inne der. 8GB fikk jeg til 1399,- da jeg var innom. Endret 19. juni 2008 av Dradd Lenke til kommentar
With Odin on my side! Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Samsung P2! Er det så vanskelig? Er tynn, stor skjerm (toutch), bluetooth (koble til tråløst headset så slipper du kabeldritten, eller bare telefonen, så kan du bruke mp3en til å ringe med), 8gb plass (i norge, eller 16 gb fra england, da blir det 1700 ca) Sånn, løp og kjøp! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Da kunne han heller kjøpt iPhone eller iPod touch.... Lenke til kommentar
Curlyfied Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Må si at jeg heller støtter en creative zen her. Bra lagringsplass, utvidbart og de skulle trenges mer. Man dår den for en ikke så veldig dyr penge på spaceworld. Creative er et safe valg etter min erfaring, hadde både den første "jukebox zen", og har hatt visjon M. Holdt lenge gjorde de også. (helt til skjerme røk i skolesekken) Men nå er han vell allerede i militæret. så... jah... ps. Captein, enig! -_____________- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå