Cubicle Dude Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Tenkte ikke si for mye om dette bilde. Hva synes dere? Endret 13. juni 2008 av Master Chiun Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Koselig, men ser ut som stanga kommer ut av hodet hans. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) koslig, men det hadde kansje vert bedre om vi fikk se litt mer av høre side. slik at du får litt mer av benken. (?) edit: da hadde kansje hele "koslighetsfaktoren" blitt vekke.. liker det, men litt mer plass til høyre skulder på gutten hadde sikkert ikke skadet. Endret 13. juni 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 fint dette.. bedringstips: få løftet opp bjørnen slik at hodet kommer over benkryggen, men da også gutten.. slik at det er lettere så se at dette er en teddy bjørn. annen vinkel slik at det ikke ser ut som stangen vokser ut av hodet . Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Bildet var ikke arrangert. Ble bare slik å ta så jeg en gylden sjanse. Er fersk i gamet. Skjønner det er mye å lære. Skal prøve å "se" vinkler osv bedre før jeg knipser. Takk :-) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Her har vi et klassisk eksempel på hvor fælt verktøy en zoom kan være for en som ikke har erfaring. Den gjør deg bare lat, og du ser ikke åpenbare løsninger med en gang. Låser du deg til en brennvidde, så finner du som oftest bedre vinkler å ta et bilde fra. Rett og slett fordi det tvinger deg til å flytte på deg. Men både det og den skeive horisonten kan ikke ødelegge at det er et bilde med mye kos, og vakre minner fra min egen barndom lokkes frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå