Kurt Grusom Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei! Skal reformatere maskinen min - hvor er driverene jeg trenger? Hvor finner jeg dem PÅ maskinen, altså. Så jeg kan backup'e dem først (sorry, fant ingen passende kategori..) Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Legg ved hva slags pc du har... Skal vise deg jeg:D Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Er det ikke et fast sted i Windows? Fant forresten et program som gjorde hele jobben. =) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Hmm.. Programmet lagret alle filene i et format kalt "System File". Det har jeg aldri vært borti - hva gjør jeg med filene etter reformateringen? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Skulle vært postet i Programvare. Er ikke noe format som heter "System File". Foreslår heller å finne ut hva slags drivere det faktisk er, og laste ned og installere dem på nytt. Forskjellige drivere ligger på forskjellige steder på disken. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bedre å bare laste ned installasjonsfilen ja, bruk feks Everest Home Edition til å finne ut hva slags pc-komponenter som sitter i maskinen hvis du ikke vet det. Så bare googler du etter driver til skjermkort, hovedkort, lydkort og det du måtte trenge. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Takk for programtips, WD40 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå