Gå til innhold

Hva kan man finne på i drittværet?

lperik

Anbefalte innlegg

Pokker ta regn og 15grader... Sitter å vrir hue på noe å finne på i helga, men står jo helt stillt. Noen som kan komme på noe smart en kan finne på? Frua og junior på 5mnd må være med på eventuelle sprell. Satt å tenkte på helgetur til gøteborg og en tur innom liseberg, men er jo like dårlig vær der. Og da utgår jo og tur til hytta ved sjøen :(

Kom med forslag, blir jeg sittendes å se enda en fotballkamp på tven ikveld blir det laber stemning her, må prøve å dra med meg poden & co å finne på no gøy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var vi tilbake. Ble en tur inn til Oslo, tuslet litt på karl johan før vi gikk inn på Jambo Kinarestaurant å spiste alle tre. (grøt/melk på minstemann). Etter det ble det en tur å hilse på en kompis, så så vi andre omgang av Nederland-Frankrike der. Alt i alt en flott ettermiddag :)

Håpe det blir litt bedre vær på østlandet imorgen da så går det ann å gjøre no mer gøy i helga.

EDIT: Vurderte badeland litt istad ja kaamilla, det i Askim, men det kan vi kanskje ha tilgode imorgen.

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Man kan lese på glykogensyntesen. :!:

Eventuelt, om man ikke har slike forpliktelser, kan man sette seg ned i godstolen foran ovnen med en varm kopp grønn te med honning og kanel, åpne vinduet og kjenne den friske regnluften samtidig som regndråpene faller og lese en god, god bok. Anbefaler serien A Song of Ice and Fire av George R. R. Martin for slike kosestunder.

Endret av eskhyo
Lenke til kommentar
Man kan lese på glykogensyntesen. :!:

Haha, ja, den var god! ;) Har ikke slike forpliktelser (ennå), nei, så da blir det vel kanskje heller litt The Sims 2 på meg. Eller Roller Coaster Tycoon 3. Nå blåser jeg iallfall i fysikken bak sistnevnte spill, siden jeg er helt ferdig med fysikk! Deilig!

Endret av Mademoiselle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...