jeg_lyver_mye Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hei! Har han? Og slik at han kan dra tilbake? Takk! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvis han veksler alt i kroner kan han sikkert stable dem og klatre dit om det var det du siktet til Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg tror han har nok penger til og kjøpe seg en egen romferge og dra fram og tilbake flere ganger.. Kunne man ikke kjøpe bilett ut i rommet for 20 mill eller hva det var? Isåfall skal jeg love deg at han har råd.. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 Fyren lever kun 1 gang... så hvorfor gjør han ikke det? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jeg tror han har nok penger til og kjøpe seg en egen romferge og dra fram og tilbake flere ganger.. Budsjett Romferge: Hælvetes mange milloner $ Romdrakt: Ikke billig $ Opptrening: Dyrt $ Leie av utskytningsrampe: $$$ Fuel: Meget dyrt med disse bensinprisene Nok undertøy til hele turen: $100 Fyren lever kun 1 gang... så hvorfor gjør han ikke det? Kanskje han ikke har interessen, har en familie å ta seg av, osv Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Han velger heller å bruke pengene på å redde liv. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Endre Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hva om han i stedet gikk for zimbabwiske éncentmynter? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hva om han i stedet gikk for zimbabwiske éncentmynter? blir noen galakser det da Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Fyren lever kun 1 gang... så hvorfor gjør han ikke det? Kanskje nettopp derfor. Det var en som vant i Lotto. Da han ble spurt om hva han skulle gjøre sa han: Slutte å røyke så han kunne ha glede av pengene lengst mulig. Endret 14. juni 2008 av Mythos Lenke til kommentar
bill4 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hei!Har han? Og slik at han kan dra tilbake? Takk! Ja. Men han får problemer ca. halveis fordi monitoren i måneraketten står det: 911 critical error, windows have to shut down! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Fyren lever kun 1 gang... så hvorfor gjør han ikke det? Hvorfor kjøper han ikke et digert hus av skjokolade? Han lever jo bare én gang. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Hei!Har han? Og slik at han kan dra tilbake? Takk! Ja. Men han får problemer ca. halveis fordi monitoren i måneraketten står det: 911 critical error, windows have to shut down! Og da får vi håpe at han husker på at det er bare å gå ut av fergen og inn igjen, så funker alt... Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Han velger heller å bruke pengene på å redde liv. booring -_- haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå